Verbeterde gasrespons in mijn Octavia 1.6TDI

VEEJAY

Forumguru
Sorry Skodaliefhebber, Ik ben op dit moment druk bezig met de sollicitatierondes. Spreek rustig een bericht in (2 euro per tik inclusief gebruik van mobiele telefoon).

10px012-452x195.jpg

VEEJAY

Forumguru
Die foto laat mijn baas altijd aan mij zien als mijn bureau weer eens te hoog staat.

(Dit is een tip van de arbo re-integratie consultant).

LT83

Forumguru
Hahahaha, het valt helemaal niet op dat het bijna weekend is Veejay ;)
Die foto is inderdaad heel subtiel trouwens :D

VEEJAY

Forumguru
Lol@luuk.

@cornee ik mocht willen dat ik überhaupt een beetje fatsoenlijk ruimte had achterin de Bimmer.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Oogje

Senior Member
Sorry Skodaliefhebber, Ik ben op dit moment druk bezig met de sollicitatierondes. Spreek rustig een bericht in (2 euro per tik inclusief gebruik van mobiele telefoon).

10px012-452x195.jpg
Goh, @VEEJAY, heb je een selfie gemaakt tijdens de sollicitaties? Mooi wit pak, hoor ;)

CDK

Forumguru
Dat is echt het enige nadeel ja.... Ik was ook in de running voor een 535 maar ben afgehaakt op de ruimte :( het rijdt wel magnifiek hoor!! auto's bouwen kunnen ze wel in München ;)

Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
Een beetje tractiecontrole is wellicht gewenst... Waar is ome Ros eigenlijk? Iemand hem het zwijgen opgelegd??

@Cornee, 535 toe maar, daar heb je voorin de motorkap ook geen ruimte meer! (Dit in tegenstelling tot mijn 4 pitter koffiemolen met dubbelturbo om het een beetje op gang te krijgen. Je moet hem echt zoeken als je de kap opent.)

LT83

Forumguru
Een beetje tractiecontrole is wellicht gewenst... Waar is ome Ros eigenlijk? Iemand hem het zwijgen opgelegd??

@Cornee, 535 toe maar, daar heb je voorin de motorkap ook geen ruimte meer! (Dit in tegenstelling tot mijn 4 pitter koffiemolen met dubbelturbo om het een beetje op gang te krijgen. Je moet hem echt zoeken als je de kap opent.)

deze turbo-upgrade en jij hebt ook geen ruimte meer.
Even afstellen bij RIP en gaan!!

http://theturbobass.com/2011/06/04/mega-turbo/

Bovenaan Onderaan