Mijn ingebouwd aftermarket nav-systeem ( 1e serie F3C had geen ingebouwde nav) van Pioneer werkt prima.
Maar..... al te vaak wordt op de snelweg rijdend de snelheid van de de stadsweg onder het viaduct of parallelweg gegeven.
Gelukkig is dat apparaat niet gekoppeld aan de remmen, anders was de achterkant al te vaak het haasje geweest.
Ook verkeersborden zijn niet altijd correct, idd vooral niet bij tijdelijke situaties.
Het ding werkt met Flitsmeister, jawel.
Maar ook daar wordt ik horendol van. Elke verkeerscamera op een portaal vast gemonteerd wordt als mobiele camera weergegeven.
Enne... Ik heb een maand geleden net alles opgeupdated [bah, wat een rot woord
, bijgewerkt dus ], dus daar zal het niet aan liggen.
Maar ik ben het wel eens met de gemaakte opmerking dat je méér ook op je eigen gevoel moet rijden.
Welk systeem ook, het zijn inderdaad nog alleen en uitsluitend ondersteunende systemen, hulpsystemen.
Als ze betrouwbaar zouden zijn hadden we al lang autonome auto's rijden.
Daarom laat ik vaak mijn vriendin rijden, da's voor mij op dit moment de ultieme volautomatische auto.
Zoekt zélf het adres, parkeerplek, etc. Brengt én haalt desnoods de auto. Tankt ook volautomatisch voor me.
Maar ik betaal dan wel, het is tenslotte nog mijn auto, he? Wel met de pinpas, niet met écht geld, tja.
grtsss