De verlaging bevalt mij ook uitermate goed. Je moet gewoon wel rekening houden met de
hoge drempels...die kan je niet met een vaartje nemen.
Je moet altijd vaart verminderen bij de hogere drempels en zo moet je ook rekening houden wanneer je gaat afslaan en dan direct een drempel op. Wanneer je dan nog een vaartje heb, en gaat afslaan komen je wielen dus buiten de wielkast. Wanneer je dan een hoge drempel op gaat loop je kans bij een te grote vaart dat je de wielkast raakt tijdens het "inveren" van de wielen. Kortom ; zachtjes doen !
Normale drempels is gewoon prima te doen en de bekende "doorgaande weg drempels" zijn ook gewoon zonder problemen te nemen.
Ik kan het dus aanraden als je een sportief uiterlijk wil hebben en een strak liggende Superb II wil hebben.
Het ligt werkelijk als een strijkijzer op de weg.
De Superb II (en zeker de Superb II Combi) staan vanuit de showroom/dealer wel erg hoog op de naaldhakken....
(zie foto van de verlaging)!