@skodademeern
Laat mij maar een zeikerd zijn.
Ik weet tenminste wat ik had... en wat ik nu heb.
Ook kan je echter vertellen dat zeikende mensen meestal iets gekozen hebben waar ze achteraf spijt van hebben én te laat zijn om dit op te lossen of te melden bij de verkoper. Spijt had ik echter niet, maar 100% tevreden was ik ook niet. Dus reden genoeg om in overleg dit op te lossen. En dat is nu naar 100% tevredenheid gelukt. Daarnaast ben ik geen kuddedier die doet wat andere mensen ook doen.
Daarnaast mag iedereen er wat van vinden, echter kan ik met zekerheid zeggen dat er veel forum-leden aan deze informatie erg veel hebben.
Daarnaast beweer je dat 3,0 cm niks brengt ?
Waarschijnlijk weet je niet helemaal waar je over praat.
Leg mij maar eens uit wat het verschil is tussen MAD 3,0 cm en EIBACH 3,0 cm.....
Laat maar, want ik zal het je uitleggen.
Het is namelijk niet een klein beetje, maar een wereld van verschil.
Je beweert hiernaast dat Skoda echt wel een auto weet te bouwen om mensen zoals mij tevreden te houden. Ook hierin mag ik je teleurstellen. Juist het terugkoppelen van dit soort zaken geeft de importeur PON de gelegenheid om minpunten of kinderziektes terug te koppelen aan de fabriek waardoor de auto alleen maar verbeterd kan worden.
Heel helder : mijn vorige verlaging WAS het advies vanuit fabriek/PON, en dat was nou juist de verlaging die NIET kon.
Ik kan je met recht melden dat ik alle verlagingssets die beschikbaar waren heb gezien en ervaren. In de regel noemt men dit : ervaringsdeskundige.
Nu wil ik mezelf deze titel niet opspelden, maar zo werkt het wel.
Dus voor het overgrote gedeelte van onze forum-leden kan ik melden:
Het is en blijft de beste verlagingsset voor de Superb als je comfort en sportief uiterlijk samen wil hebben !
(PS ; ik wil geen zeikerd zijn hoor, maar ik moet dus niet in de Meern zijn voor een goed advies ?!) :winkie: