verlagen fabia

Whehehe dat is waar, alleen zit ik dan wel met 150 kg extra in m'n auto. Dan zou ik 'm weer moeten chippen om het vermogenverlies te compenseren....... :)

Pieter_Ibiza

Forumguru
Zijn hier mensen met een Fabia met verlagings met foto's voor en na? Om het verschil een beetje te zien. Ik twijfel nog tussen een schroefset en veren namelijk. Ik wil hem wel iets omlaag hebben namelijk.

EdK

Forumguru
en anders joergams wel, want die zit nog steeds met 10 zakken speelzand in zijn maag !!
En voordeel hiervan is dat je schoonmoeder niet meer meekan op de achterbank !! :tongue:

leslee

Forumguru
de mijne staat nu nog op veren -3cm, maar gaat binnen nu en 2 maanden over op schroefset -4cm

de mijne op standaard hoogte:
31815132_700_700_WKni1.jpg

de mijne na verlagen:
DSCF4040-1.jpg

ziet er wat mij betreft ff wat beter uit..

Ted

Forumguru
Ik heb hem achter 2 cm verhoogd! Anders kwam ik geen drempel meer over, met name met 4 personen. Wellicht is de combi kritischer vanwege het overhangen van de kofferbak.

Ik heb mijn Fabia onlangs zo'n 30mm verlaagd met veren en schokbrekers van Weitec. Heb er nog wel originele 15inch Skoda lm velgen onder zitten.

allerlei119.jpg

allerlei121.jpg

dat ziet er niet veel uit
heb je een foto voor?

Dit is vóór: (o ja, het bekende vochtprobleem in de auto is inmiddels verholpen door Skoda Ned.)

fabia.jpg

Nu is íe 30 mm verlaagd. Vergelijk je het met een standaard Fabia dan lijkt de standaard Fabia net een Jeep.
Het ligt er ook aan hoeveel comfort je wilt inleveren. Wil je nog lager gaan dan 30 mm, dan zul je al snel op een 'schroefset' uitkomen. Maar het zal dan snel een stuiterbak worden.

@Glenn: De Fabia VRS is standaard toch al verlaagd?

Glenn

Actief lid
Zou kunnen dat die standaard al wat lager zijn
maar je zou het niet zeggen als je da eerste foto ziet

Bovenaan Onderaan