@Stewie
dat klopt wel.. vandaar dat ik wel content ben dat ik xenon en zwarte mistlichten heb, het geeft de auto echt een helemaal andere uitstraling. Standaard met "gewone" mistlichten en halogeenlampen vind ik de O3's er eigenlijk goedkoop uitzien.. Zonde eigenlijk, zeker als je naar de O2 kijkt, daar hadden ze dan wel lenskoplampen gebruikt. Vreemde besparing van Skoda, maar ik vrees dat het eerder van moeten geweest is..
(mama VW die beetje jaloers was op haar knappe dochter )
Eens! Ik heb een zwarte auto. Dit dan weer vanwege het zwarte spoilertje op de achterklep. Vind dat dus niet mooi in combinatie met andere kleuren. In combinatie met het lichtpakket word het dan wel weer een zwarte boel aan de voorkant. Dus heb ik dat weer opgeleukt met de chroomstrip. Ik vind dat mooi!
@Michael83 dat lichtjes storen op de radio van de led knippers heeft te maken met een frequentie dat ze uitstralen denk ik. Ik heb dat ook gehad met een aftermarkt xenonset die ik gehad heb op een Audi A4. Ik heb de lampen ook gehad in m'n voorloper Hyundai I40. In die auto was het beter te horen... Zie je maar weer, is dat VAG spul toch beter!