je kunt beter afbeelding opslaan als... maar zoals al werd gezegd, dagt werkt niet...Rechtermuisklik op miniatuurplaatje en kies: Save Link As... In het Nederlands zal het iets als Sla doel op als... zijn.
Nee, want als je op een plaatje klikt, is 'opslaan als doel' niet actiefIk zal proberen nog een keertje uit te leggen. Internetpagina's bestaan uit links. Deze verwijzen naar andere pagina's maar kunnen ook verwijzen naar andere elementen zoals afbeeldingen, zip-bestanden etc.
Dus nog een keer: In Firefox rechtermuisklik op het miniatuurplaatje en kies Save Link As...
In Internet explorer rechtermuisklik op miniatuurplaatje en kies Save Target As... oftewel Doel opslaan als...
Op deze manier sla je het grotere plaatje op zonder het te openen.
Dus niet Save Image As... (Afbeelding opslaan als...), want op deze manier sla je gelijk het miniatuurplaatje op en dat wil je niet.
Duidelijk?
Ik zal t nog eens uitleggenNiet moeilijk doen...... Als je het als Word doc. wilt moet je me even een PM met mailadres sturen......
T is teveel off topic, maar met aan zekerheidgrenzende waarschijnlijkheid IE8 en ook met IE9 niet, de beta.Bij het miniatuurplaatje bij Bijgevoegde miniaturen??? Raar dat het bij jou niet werkt. Dan is je browser hoogstwaarschijnlijk geen Internet Explorer, Firefox of Google Chrome.
Dan zou ik voor het PM'tje gaan.