Verlichting 'wit'

kloekloek

Actief lid
Ik heb mij uiteindelijk laten adviseren door xenonlamp.nl en daar ook eea besteld.
Snelle reactie bij dat bedrijf gaf de doorslag. Leddel liet na twee mailtjes al niks meer horen...

kloekloek

Actief lid
Vandaag dus ff in de weer geweest om de verlichting te vervangen. Ik moet zeggen dat ik hiervoor makkelijkere auto's heb gehad.. ;)
De verlichting in de koplampen is gelukt, alleen lukt het mij niet om de roosters naast de mistlampen te verwijderen. Wat is hier de truc?
Volgens het instructieboekje moet ik mijn vinger in het gat steken en een draaiende beweging maken, normaal gesproken geen enkel probleem (volgens mijn vriendin), maar nu krijg ik mijn vinger niet eens fatsoenlijk in het gat... Is het gewoon brute kracht en trekken maar?

ertromp

Forumguru
Vandaag dus ff in de weer geweest om de verlichting te vervangen. Ik moet zeggen dat ik hiervoor makkelijkere auto's heb gehad.. ;)
De verlichting in de koplampen is gelukt, alleen lukt het mij niet om de roosters naast de mistlampen te verwijderen. Wat is hier de truc?
Volgens het instructieboekje moet ik mijn vinger in het gat steken en een draaiende beweging maken, normaal gesproken geen enkel probleem (volgens mijn vriendin), maar nu krijg ik mijn vinger niet eens fatsoenlijk in het gat... Is het gewoon brute kracht en trekken maar?
Creditcard of andere oude plastic pas gebruiken en deze in de gleuf tussen rooster en spoiler steken:

kloekloek

Actief lid
Makkelijker gaat niet. Top!
Alles zit er nu netjes in en ben tevreden over het resultaat. Alleen de osrams geven tich nog wat gelig licht. Vanavond in het donker nog maar eens kijken.
De kentekenverlichting paste er niet echt helemaal in en raakt dan ook de zijkanten, kan dat kwaad ivm eventuele warmte?

2014_%2525205_%2525204_19_11.jpg

motomarz

Senior Member
Ruimte genoeg rond de kentekenverlichting, dus ik denk dat de warmte makkelijk genoeg weg kan.

Trouwens, kwa xenon kleuren:

xenon%20hid%20kleur.jpg

Bovenaan Onderaan