Heb voor het idee de 'driver setup' optie (of hoe hij dan ook officieel mag heten) besteld op de GL. In eerste instantie omdat ik graag een iets zwaarder sturende auto wil en vrouwlief liefst zo licht mogelijk. Leuke bijkomstigheid, je kunt de auto dus ook van de 'eco' motor management modus afzetten. Veel zal het allemaal niet helpen denk ik, maar je weet maar nooit. Kostte de kop niet zullen we maar zeggen. Ergens in een online review vertelde een presentator dat het het verschil was tussen 'wind tegen' en 'wind mee'. We zullen zien. Overigens zie ik allemaal O3s staan in de showroom die 'hoog op de poten' staan. Het smoelt niet echt, privé zou ik hem wel wat laten verlagen (maar ja dat mag niet van de baas).
Wat betreft een sport onderstel en eco motor, 'mijn' Fabia GL Combi heeft een sportonderstel en maar liefst 75 paarden krachten tot zijn beschikking. Ja, het is een idiote combinatie, maar hij gaat wel als een speer door de bocht. Waarschijnlijk bedacht omdat hij dan wat lager op de grond ligt (destijds zelfs lager dan de RS).