Herman Janssens
Senior Member
Klopt het dan dat de levensduur zonder problemen van de DSG7 afhangt van je rijstijl? Of is dat te kort door de bocht?
Bedoel je niet week 2 van 2014?!Slot van het verhaal: in week 2 2013 zou er een nieuwe Octavia Combi 1.8, wederom met DSG voor de deur moeten komen te staan. Dat dan weer wel, want het blijft zalig rijden en supersnel.
Tuurlijk, kan haast niet wachtenBedoel je niet week 2 van 2014?!
Snappen we hier allemaal. Maar week 2 2013, dan had je echt een wereld primeur te pakken gehad!!!Tuurlijk, kan haast niet wachten
Back to the future is nu met de Octavia in de hoofdrolSnappen we hier allemaal. Maar week 2 2013, dan had je echt een wereld primeur te pakken gehad!!!
Tsja, geldt dat niet voor de hele auto (en elke auto)?Klopt het dan dat de levensduur zonder problemen van de DSG7 afhangt van je rijstijl?
En Doc die ipv "Great Scott", "Great Skoda" roept...Back to the future is nu met de Octavia in de hoofdrol
rijstijl hangt altijd samen met de levensduur, een motor die altijd zwaar belast wordt zal ook eerder versleten zijn als een motor die altijd normaal belast wordt.....Klopt het dan dat de levensduur zonder problemen van de DSG7 afhangt van je rijstijl? Of is dat te kort door de bocht?
? Kan je die beredenering verklaren?En hoe groter het totaal aantal (dsg's), hoe groter de kans op een negatieve ervaring.
Ok, op die manier. Ik bekeek het vanuit de vraagstelling van het topic. Dus DSG6 vs. DSG7 en dacht dat je daarop doelde!lijkt me tamelijk self-explaining. Waar het om gaat, is de proportie negatieve gevallen op het totaal aantal. Maar gezien het feit dat de kans op een negatieve ervaring niet gelijk aan 0 is, zal het zo zijn dat het absolute aantal negatieve ervaringen toeneemt met het totaal aantal (dsg's). Beter kan ik het niet uitleggen, geloof ik.
Ehhh... natuurlijk zal het aantal negatieve ervaringen in absolute zin toenemen met het totaal aantal DSG's, net als trouwens het absolute aantal positieve ervaringen, maar de kans op (het opdoen van) een negatieve ervaring lijkt me nou juist niet afhankelijk van dat totaal - want die is gelijk aan dat niet bekende percentage ervan.
Toch?