Verslag forummeeting 10-jarig bestaan 9 mei 2015

Cordoba

Forumguru
Luc, bedankt voor de organisatie van de grootste? meeting uit de forumgeschiedenis. Huub en Roman bedankt voor de muziek, Mark, Wesly, deukjesman en anderen bedankt voor de demo's, de Skodaclub bedankt voor jullie gezellige 'geschiedenisles', André voor de fraaie pics. En natuurlijk alle vrijwilligers en overige aanwezigen bedankt, en natuurlijk een dikke pluim voor de mensen Tigchelaar. Ik zal zo mijn foto's nog even uitsorteren en plaatsen (bewerken heb ik al gedaan).

Cordoba

Forumguru
Batch 3 (te beginnen met wat volgens Lucas zijn lastigste klant kan worden):
SAM_3338.jpg SAM_3339.jpg SAM_3347.jpg

Bijlagen

• SAM_3348.jpg
    SAM_3348.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 40
  • SAM_3349.jpg
    SAM_3349.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 37
  • SAM_3351.jpg
    SAM_3351.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 37
  • SAM_3352.jpg
    SAM_3352.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 41
  • SAM_3353.jpg
    SAM_3353.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 42
  • SAM_3360.jpg
    SAM_3360.jpg
    744,3 KB · Weergaven: 34
  • SAM_3361.jpg
    SAM_3361.jpg
    936 KB · Weergaven: 35

Der Einser

Forumguru
Ik kon er vandaag niet bij zijn, maar vind het altijd grappig om de verslagen en foto's terug te zien.
A ls ik de foto's zo bekijk ziet alles er strak georganiseerd uit, maar vind ik de opkomst wat tegenvallen.
Ik heb het bij eerdere meetings drukker en levendiger gezien, .. Of is dat een vertekend beeld?

CDK

Forumguru
Na een geslaagde dag nu even een rustmomentje en bijlezen op het forum, vooral plaatjes kijken :)
Bedankt @lugolux78 voor de organisatie, @Exciter @Pasqual bedankt voor jullie bijdrage :thumbsup: bedankt @ertromp @Antera @Kippie-style @Jee13 @huubvanvugt @Pendragon @nietje72 en iedereen die ik vergeten ben voor jullie bijdrage aan deze dag :thumbsup: @alle andere leden, bedankt voor voor jullie gezelligheid en aanwezigheid! Er is pas een geslaagd feest als jullie er zijn geweest ;) In september gaan we het nog eens dunnetjes over doen en er zijn nog kaartjes beschikbaar :jaja: dus ik hoop dat ik dan ook weer op jullie komst kan rekenen :)

Greetz Corné

Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Ik kon er vandaag niet bij zijn, maar vind het altijd grappig om de verslagen en foto's terug te zien.
A ls ik de foto's zo bekijk ziet alles er strak georganiseerd uit, maar vind ik de opkomst wat tegenvallen.
Ik heb het bij eerdere meetings drukker en levendiger gezien, .. Of is dat een vertekend beeld?
Tja als je geweest was, had je een juist beeld kunnen krijgen.
Grote locatie verschillende activiteiten.
Nadeel is dan idd dat het wat verspreid uitziet.
Toch meer dan 80 man....40 auto's.

Bovenaan Onderaan