Verslag forummeeting 10-jarig bestaan 9 mei 2015

EdK

Forumguru
zo de foto's bekijkend hebben jullie een leuke dag gehad.
En tsja wat me ook opviel was dat ook onder de skodarijders er weer mensen zijn die nog steeds niet netjes in een parkeervak kunnen parkeren........:nailbiting::facepalm:

En die @lugolux78 is echt geen andere wagen dan een Skoda waardig.....
Alleen al de gedachte dat hij een gelijkwaardige bijeenkomst voor een VW forum gaat organiseren.........:banghead::banghead:

Cordoba

Forumguru
@EdK Toen ik aankwam stonden er al een aantal wagen net wat ruimer geparkeerd dan de vakken aangaven, dus toen ik aankwam heb ik die lijn gewoon voortgezet (betekent ook wat minder kans op schade door openwaaiende portieren)

Cordoba

Forumguru
Neuh, ik gaf alleen maar toelichting Ed (en het waaide stevig op het buitenterrein). Die waaiende groene 'slurven' waar ook levensgevaardig bij de deur, volgens mij hebben er enkele bezoekers een tik van zo'n ding gehad, en op een gegeven moment zat ik dat ze beiden door de deuropening naar binnen waren gewaaid.

Volgens mij maar één Yeti gezien, en geen strings ;) Ik ga overigens mijn bed opzoeken.

Hetzer

Forumguru
Super dag, goede faciliteiten, goed georganiseerd.
Leuke mix gisteren van de verschillende Skoda modellen vanaf de jaren negentig, jammer dat er geen Roomster of S1 vertegenwoordigd was, dan waren we namelijk compleet :thumbsup:
Graag roep ik deze berijders op, om de volgende keer, eens aanwezig te zijn :bloemen:

P.s de Fabia MC was weer pico bello.
De lage accu spanning de dag ervoor was veroorzaakt dat ik lang de lampen en de radio aanhad laten staan :D
9a24j4.jpg

bobbl

Forumguru
Mooie meeting en erg goed geregeld!
Complimenten aan de hele organisatie!!
Leuk om weer nieuwe gezichten achter de nicknames te zien, weer een paar mensen leren kennen.
Volgend weekend nog ff naar TVS!

bartvw

Forumguru
@Pendragon ik zie wel iemand die er raar op staat in setje 2 en dan foto de elfde foto mag je van mij wel weg halen.
De panorama vind ik echt heel mooi gedaan super !!!!

Groetjes Bart

Bovenaan Onderaan