Verslag forummeeting 10-jarig bestaan 9 mei 2015

Taffy

Forumguru
Ik vond het ook reuze gezellig, was m'n eerste meeting maar zeer zeker niet m'n laatste...
Was daar heilige grond voor mij omdat ik daar m'n 1e Superb ervaring heb mogen beleven....( met alle gevolgen van dien )

Betrapte mezelf ook dat ik vaak n ander gezicht verwachtte achter iemands topic-naam :sterretjes:, vraag me niet waarom ...
Dus alle complimenten aan @lugolux78 ,de dealer en de andere betrokkene voor het organiseren :dankje:

Pendragon

Donateur
@Pendragon ik zie dat je 2 foto's van Betsy hebt genomen zou je het erg vinden om deze op Betsy's topic ook te plaatsen ? Ik en Betsy zouden je heel dankbaar zijn :bloemen:

Ok, ik ben blond....help me even. Welke 2 foto's precies en welk topic? Je mag de foto's hier gewoon downloaden en opnieuw plaatsen in het betreffende topic hoor. Natuurlijk wil ik het ook doen, maar dan moet je even precies aangeven hoe het topic heet....er zijn er nogal wat :)

Cordoba

Forumguru
Ik heb het maken van die groepsfoto helemaal gemist :sterretjes: Gezien de mensen die ik zie staan, moet ie genomen zijn in de middag. (de schaduwen helpen niet om het tijdstip van de opname te schatten)

Beun12

Forumguru
Ik kon er ook niet bij zijn, maar aan de foto's te zien wel wat gemist :(
Mijn eerste Skoda meeting zal 5 Sept. worden dus zet de teller maar weer aan, ben hier in ieder geval wel aan het aftellen

Bovenaan Onderaan