@catch me aluminium :thumbsup:
catch me Forumguru 30 mrt 2020 #42 Die leek mij ook wel fraaier, "vrees" dat die t gaat worden dan....
HarrieSkoda Forumguru 30 mrt 2020 #43 @catch me beetje matchen met de rest van je interieur. Heb je zwarte delen: zwarte pook, heb je chrome delen: chrome pook.
@catch me beetje matchen met de rest van je interieur. Heb je zwarte delen: zwarte pook, heb je chrome delen: chrome pook.
catch me Forumguru 31 mrt 2020 #44 @HarrieSkoda dat is waar, heb wel aardig wat chrome/alu binnenj, dus dan is de alu wel het mooiste denk... Bijlagen intocta.jpg 67,9 KB · Weergaven: 96
@HarrieSkoda dat is waar, heb wel aardig wat chrome/alu binnenj, dus dan is de alu wel het mooiste denk...
LimoIncognito Actief lid 8 sep 2021 #45 Net de nieuwe Superb bekeken (modeljaar 2018) en die heeft dit euvel ook. hoe makkelijk is het om zelf te doen?
Net de nieuwe Superb bekeken (modeljaar 2018) en die heeft dit euvel ook. hoe makkelijk is het om zelf te doen?
K kipkorn Nieuw lid 24 dec 2021 #46 ik ben opzoek naar een kapje voor de octavia, 2014, 6 bak/ handbak
EdK Forumguru 24 dec 2021 #47 Zou eens in de "meet en greet " zoeken.... En anders dealer of http://www.kopacek.com/