Beste Octavia rijders,
Naar aanleiding van beëindigen van huidige leasecontract, ben ik hard bezig met uitzoeken van een nieuwe auto.
Octavia Combi Businessline is een auto wat ik op op zoek ben. Echter ik hoorde een min punt over de wielophanging achter. Omdat het semi-onafhankelijk is, op het moment dat je snel rijdt in een bocht, wordt ESP ingeschakeld dan rijdt de auto niet echt prettig? Hebben jullie ooit ervaren?
Wat zijn de nadelen van semi-onafhankelijke wielophanging?
Alvast bedankt.
Lane assist kan u in- en uitschakelen in Columbus.
Dan heeft u dat niet laten activeren bij uw bestelling waarschijnlijk.Tja, maar krijg dan de melding dat deze niet beschikbaar is, weet de tekst helaas niet meer letterlijk....
Dan heeft u dat niet laten activeren bij uw bestelling waarschijnlijk.
Beste Octavia rijders,
Naar aanleiding van beëindigen van huidige leasecontract, ben ik hard bezig met uitzoeken van een nieuwe auto.
Octavia Combi Businessline is een auto wat ik op op zoek ben. Echter ik hoorde een min punt over de wielophanging achter. Omdat het semi-onafhankelijk is, op het moment dat je snel rijdt in een bocht, wordt ESP ingeschakeld dan rijdt de auto niet echt prettig? Hebben jullie ooit ervaren?
Wat zijn de nadelen van semi-onafhankelijke wielophanging?
Alvast bedankt.
Tja, maar krijg dan de melding dat deze niet beschikbaar is, weet de tekst helaas niet meer letterlijk....
Helaba mannekes, het gaat hier eigenlijk over de leuke dingen aan de O3, hé. Zaag- en klaagdraadjes zijn er al genoeg. Hou het hier dus eens voor een keer positief.