Vervanger van stream autoradio skoda octavia combi '05?

reeseend

Forumguru
worden ook de parkeersensoren weergegeven in de radio? en misschien ook de temperatuur van de Climate control? Wat is je algemene indruk van het systeem?

muurman

Senior Member
Parkeersensoren e.d. alleen vanaf geloof bouwjaar 2009. Wil nog onderzoeken of ik door vervangen van de canbus controller van de parkeersensoren dit kan aanpassen.

Ben verder wel tevreden met het apparaat.

Rallye

Forumguru
Parkeersensoren e.d. alleen vanaf geloof bouwjaar 2009. Wil nog onderzoeken of ik door vervangen van de canbus controller van de parkeersensoren dit kan aanpassen.

Volgens mij blijkt elders op het forum, en op Duitse fora (heb op dit moment geen link) dat je dan nieuwe sensoren en (volgens mij geen canbus-controller maar een) comfortmodule nodig hebt.

Nee hoor, mijn 02 (2006) geeft dat allemaal ook keurig op de audience weer :)

Daar zit hem precies het verschil: de Stream en de Audience kunnen wel info laten zien met de oude sensoren en (canbus-controller danwel) comfortmodule.

Kortom: muurman, je moet nog even goed googelen.

Michelv.

Forumguru
Sensoren hoeven niet vervangen te worden, alleen de PDC-module moet vervangen worden door een OPS-module. Dan moeten er nog een paar draadjes omgezet worden(solderen) en coderen bij de dealer of met VCDS.

muurman

Senior Member
Sensoren hoeven niet vervangen te worden, alleen de PDC-module moet vervangen worden door een OPS-module. Dan moeten er nog een paar draadjes omgezet worden(solderen) en coderen bij de dealer of met VCDS.
dealer....

ik ga wel naar jbautoservice wil graag goed geholpen

muurman

Senior Member
In mijn geval moest ik hebben frame: 1Z0 858 069 C 9B9

China RNS ingebouwd :

kmxe.jpg

stdt.jpg

plyt.jpg

tns1.jpg

qwb9.jpg

r5yg.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Havana

Forumguru
Bijna goed. Je hebt ook nog een nieuwere canbus nodig.

muurman

Senior Member
Engels kan ook. Maar ben nog aan het ontdekken. En als ik dan het "geheime" menu in ga en opsla dan gaat hij standaard naar duits.

muurman

Senior Member
dit is mijn can gateway. er staat een F is dit dan revisie F ? Want zo ja dan heb ik volgens mij geen nieuwe nodig.
f2dm.jpg

Michelv.

Forumguru
Vanaf de E klopt niet, met mijn H kon ik niet in de Amundsen komen om hem te coderen dus kan je de weergave pdc ook niet coderen.

Bovenaan Onderaan