Vervanger van stream autoradio skoda octavia combi '05?

gbbosma

Forumguru
Heb dit weekend ook een multimedia systeem ingebouwd.. Maakt de Skoda helemaal af. In onze Skoda Octavia Edition100 zit ook een Skoda sound systeem en daar moest ik wel een extra kabel bij hebben. http://www.ebay.de/itm/Radio-Adapte...erker-Superb-II-2-Octavia-II-2-/200655731402? Deze geeft een signaal af naar de versterker. Zonder deze extra kabel geen geluid. Dit wil ik aan alle Skoda rijders die ook een Skoda sound systeem hebben en een multimedia systeem willen inbouwen meegeven, dan kom je niet voor verrassingen te staan!. Deze kabel komt tussen de aansluiting van de auto en de kabel van het multimediasysteem image.jpg , dus 2 kabels met kastjes. Dit is allemaal weggewerkt achter het handschoenenkastje. Ook de stuurwiel bediening werkt perfect. Mijn multimedia systeem is de AD-6016 en is te koop bij de RNS-Winkel in Groningen. Deze heeft alles keurig ingebouwd. image.jpg image.jpg image.jpg

Rallye

Forumguru
Je kunt dus zien wat je parkeersensoren doen? Soms, dus niet altijd?

Kun je ook de instellingen van je airco zien?

muurman

Senior Member
Soms zie ik alleen indicatie dat parkeersensoren werken en soms dus autotje met de daadwerkelijke sensoren.
Airco kan in niet zien. Maar dan heb ik volgens mij een andere airco module nodig.

muurman

Senior Member
Het is lastig om op tijd een foto te maken.
Maar na meerdere pogingen heb ik er dan 1.
En dit is dus met standaard modules.
35d2.jpg

muurman

Senior Member
hier zie je dus ALS er ops is er zelfs daadwerkelijk afstandsindicatie is.
Vreemd.. Je zou denken werkt wel of niet.

87ic.jpg

qw5k.jpg

muurman

Senior Member
Mijn china rns heeft het begeven. Eindtrap van de versterker denk ik overleden.
Alleen was ik zo handig om hem eens open te draaien en was wat aan het testen en trok daarbij de flatcable naar de dvd eruit dit gat sluiting. Nu doet alleen de radio en navi( android 4.0 ) het nog zonder geluid.
USB doet het dus ook niet meer. Anders had ik er een losse versterker aan gehangen aangezien de low output het nog doet.

Mocht iemand hem willen kopen voor onderdelen ( of de uitdaging wil hem te repareren ) even me een pm sturen.

Bovenaan Onderaan