Verweerd skoda logo

piair1982

Forumguru
Helaas is dit een algemeen Skoda probleem. Op mijn fabia hetzelfde probleem. Ook witte uitslag op het chroom van het logo. Al mijn Skoda's hebben dit probleem gehad....

Ridley

Forumguru
Heb ik net de juiste logo's gehad op al mijn Skoda's Nog nooit last van gehad. Misschien poetsen jullie het te vaak :uitlachen:

Giant

Forumguru
Afgelopen week zijn er door de dealer wat reparaties uitgevoerd en zonder dat ik er zelf om vroeg zijn ook op mijn combi (15 maanden oud, 56.000 Km op de klok) beide logo's vervangen. Ook witte uitslag op de chroomkleurige delen.

TDI_DSG

Senior Member
Snel: dan moet je wederom even bezoekje aan de dealer brengen. Krijg je onder garantie weer nieuwe logo ('s). Ik heb ook mijn 3e setje er al op zitten...

snel

Actief lid
dit schiet niet op wacht wel op nieuwe logo is afgesproken misschien is er dan wat aangedaan

Vanavond bij het wassen (met de hand) van mijn S2 opeens het embleem van de voorzijde in mijn handen. Het embleem is zo ver ik weet nooit vervangen, maar heeft nagenoeg geen oxidatie zoals veel beschreven, enkel een plekje aan de rand. Is het loslaten een bekend probleem? Ik zie trouwens ook niet twee pennetjes zoals eerder beschreven, enkel een dot witte lijm of kit.

Met wat voor soort lijm/kit kan ik de bevestiging opnieuw maken?

andrehj

Forumguru
Ik was er bij toen de mijne (gebouwd 07/2011) werd vervangen. Dit logo zat behoorlijk vast, de monteur moest echt flink kracht zetten om hem los te trekken. Als die van jou er zomaar van af valt, zou ik hiermee gewoon terug gaan naar de dealer. Krijg je gelijk een nieuwe.

RogerS

Forumguru
Vandaag heeft de auto een grote beurt gehad en de logo's zijn vervangen die nieuwe logo's met een betere coating. Deze order had men van de importeur ontvangen.

Ericw

Forumguru
Superb net terug van de dealer voor een beurt en ook bij mij is netjes het embleem vervangen zonder dat ik daar om gevraagd had :)

pvaken

Lid
Zijn meer merken die er last van hebben.
Ik kreeg vorige week een mail van de Ford dealer voor mijn mondeo.
Hierin stond dat er mensen last hadden van verweerde logo's en dat je deze kostenloos bij de volgende service beurt kon laten vervangen.
Heb er zelf (nog) geen last van, auto is net 2 jaar oud, maar vond het wel netjes.

turboturbo

Forumguru
Denk dat elk merk er wel oast van heeft.
Nou..... Ik heb nog geen enkel uitgeslagen BMW embleem gezien, bijvoorbeeld. Ook niet op de 26 jaar oude BMW van onze overburen. En ik heb ergens ook gelezen dat zo'n nieuw logo 8 euro zou kosten. Dat is wat andere koek dan 25,- euro voor een logo van Skoda die slechts enkele jaren (x-aantal zonuren) mooi blijven....

djmshell

Senior Member
Hopelijk komen er voor alle ouder skoda modellen ook de nieuwe logos,
Het nieuwe logo dat op de citigo zit heeft als voordeel: Kan niet corroderen/verweren. Deze is namelijk geheel van plastic.

Tonno

Actief lid
Nou..... Ik heb nog geen enkel uitgeslagen BMW embleem gezien, bijvoorbeeld. Ook niet op de 26 jaar oude BMW van onze overburen. En ik heb ergens ook gelezen dat zo'n nieuw logo 8 euro zou kosten. Dat is wat andere koek dan 25,- euro voor een logo van Skoda die slechts enkele jaren (x-aantal zonuren) mooi blijven....

Die van 8 euro waren de nieuwe van de M3 van een maatje van mij, en ze waren toch echt verbleekt.
Over het algemeen blijven de BMW logo's wel beter, misschien staan ze ook wel leuk op de Skoda ? :laugh: Passen doen ze zeker, hahaha !

Bovenaan Onderaan