Verweerd skoda logo

snel

Actief lid
was al toe aan set 3 heb bedankt wacht op nieuw model want hier schiet je niks mee op :(

es2

Lid
M'n S2 is gisteren voor een 90.000 km beurt geweest bij de dealer.
Zonder iets aan te hebben gegeven zijn beide logo's vervangen door nieuwe.
Er was een terugroepactie volgens de dealer.

Dit is het 3e setje dat erop zit, hopen dat deze niet verweren.

Fabia

† In Memoriam
Ben trouwens benieuwd hoe het verweren met het nieuwe logo gaat. Zouden ze het eindelijk verholpen hebben?

Helaas helaas. De logo's zijn na 5 jaar ook verweerd. Volgens de dealer is de actie van vervangen voorbij. Ik zal dus geen reclame maken voor Skoda met glimmende logo's op mijn Superb. Mogelijk stap ik over op de nieuwe logo's als het te gek wordt. Maar dan wil ik eerst weten of daarbij geen klachten ontstaan.

Nu was de Superb al gedateerd met komst van de facelift, maar door deze houding van PON wordt het nog duidelijk onderstreept. Jammer...:cry:

Positieve was dan wel weer dat er bij de 60.000 kilometerbeurt niets aangetroffen is wat aandacht behoeft.:yeehaa:

michelover

Forumguru
@schansm, heb de nieuwe logo's er nu een jaar op en zien er nog steeds als nieuw uit.
Bij de oude logo's welke ik ook al een keer vervangen had, was na jaar al weer witte uitslag te zien.
Dus ik denk dat de nieuwe een hele verbetering zijn.

@michelover, Dank voor de info. Dit is denk ik het duwtje in de rug dat ik nodig heb (had). Neemt niet weg dat ik het vreemd vind dat PON al vertegenwoordiging van Skoda het blijkbaar niet vervelend vind dat letterlijk de glans van het imago af gaat. Het zou een leuke Verrassend Skoda deal kunnen zijn om de logo's voor een vriendenprijs te vervangen.

michelover

Forumguru
@schansm, als je geld mee neemt "krijg" je alles van PON. De familie PON heeft denk ik ook last van de crisis, en als je dan geen kaviaar meer op je broodje kan smeren doet dat best pijn. Dus elk euro centje is er dan meegenomen.

Bovenaan Onderaan