bij mijn koplampen is er ook 25 minuten op geschuurd. Dus die coating laag is neem ik aan ook wel verdwenen. Toch lijk ik het plastic al weer heel ietsje doffer zien worden (ik vergeet het dan ook om ze trouw in de zoveel tijd met wax op te wrijven)We schuren de coating laag weg zodat het ook echt weg blijft.
Dat viel mij ook al op! Ik ben dan ook benieuwd naar de kwaliteit van deze aftermarket sets (op langere duur)
bij mijn koplampen is er ook 25 minuten op geschuurd. Dus die coating laag is neem ik aan ook wel verdwenen. Toch lijk ik het plastic al weer heel ietsje doffer zien worden (ik vergeet het dan ook om ze trouw in de zoveel tijd met wax op te wrijven)
Waarvoor denken jullie dat deze coating erop zit!Dat viel mij ook al op! Ik ben dan ook benieuwd naar de kwaliteit van deze aftermarket sets (op langere duur)
bij mijn koplampen is er ook 25 minuten op geschuurd. Dus die coating laag is neem ik aan ook wel verdwenen. Toch lijk ik het plastic al weer heel ietsje doffer zien worden (ik vergeet het dan ook om ze trouw in de zoveel tijd met wax op te wrijven)
Dat ziet er zeer luxe uit, en niet te over done!
Ben benieuwd wat je merkt aan verbeterd zicht in 't donker.
Lekker verblindend!