Flem_nl
Forumguru
In het geval van de sportstoelen in het dynamicpakket niet. De stoelen (incl. hoofdsteun) is een geheel.nee dat die steun er volgens jou niet afkan, wat ik nog steeds betwijfel.
Hij is er ook op gekomen
In het geval van de sportstoelen in het dynamicpakket niet. De stoelen (incl. hoofdsteun) is een geheel.nee dat die steun er volgens jou niet afkan, wat ik nog steeds betwijfel.
Hij is er ook op gekomen
Yup, zou ik zijn. Helaas (ook tot verdriet vd dealer) is de auto niet geleverd vandaag! Hopen op morgen!Over het dynamic pakket gesproken: was er niet iemand die vandaag foto's kon maken van de 1e auto's met het dynamic pakket??
Net door dealer definitief bevestigd na binnenkomst eerste modellen incl dynamic pakket!In het geval van de sportstoelen in het dynamicpakket niet. De stoelen (incl. hoofdsteun) is een geheel.
dat is duidelijk!Ik ben vrij recent met mijn O3 ELB met de gewone (alcantara) stoelen naar de dealer geweest, ze hebben daar moeten concluderen dat het voor mijn auto NIET mogelijk is de hoofdsteunen van de voorstoelen te verwijderen. Dus nu opzoek naar een ander type kledinghaak
Ik ben vrij recent met mijn O3 ELB met de gewone (alcantara) stoelen naar de dealer geweest, ze hebben daar moeten concluderen dat het voor mijn auto NIET mogelijk is de hoofdsteunen van de voorstoelen te verwijderen. Dus nu opzoek naar een ander type kledinghaak
Ja, en dan effe wat leuks uitzoeken bij de Seats & Sofas...Zetel in zijn geheel verwijderen?
Heeft een vaste hoofdsteun, is dus onderdeel van het dynamic pakket.Ho even, die heeft wel twee armleuningen maar geen hoofdsteun!