Noord26
Forumguru
Hierbij even een schaamteloze kopie vanuit het 'mijn auto' topic nadat onze bolide langs is geweest bij de dealer voor een wintercheck.
Ze hebben ook nog gratis het oliepeil aangevuld. En het achterlicht bestaat uit 3 lampjes. Dus een totaalprijs: 3 lampjes en (circa 1 liter) motorolie voor €8,35.
Echter: de dealer meldde dat de auto nog 2 dagen naar binnen moet komen. Ze hebben wat vocht onder 1 van de matten achterin gevonden. Het interieurfilter is dan niet de oplossing, maar een kleine remedie daartegen. De constatering zou zijn ergens (lichte) lekkage.
Dealer doet wel erg hun best om het op te lossen nu ze dat gevonden hebben na een simpele melding dat het vochtig is in de auto.
Vraag is nog even of ze wel onder verlengde garantie op willen lossen. Conform voorwaarden zou dat wel moeten natuurlijk, lekkage zou niet onder garantie vallen?: De Zekerheidspolis sluit naadloos aan op de fabrieksgarantie. Dit betekent dat alle reparaties die eerder onder de fabrieksgarantie vielen, nu door de verzekering zijn gedekt. Als bijvoorbeeld de airconditioning onvoldoende koelt, ben je zeker van een deskundige én kostenloze reparatie. De Zekerheidspolis dekt alles, van zijairbags en veiligheidsgordels tot centrale deurvergrendeling en spiegelverwarming. Kortom ook na de fabrieksgarantie geen zorgen over onverwachte reparatiekosten.
Iemand enig vermoeden waar het in kan zitten? Pano-dak bijvoorbeeld?
Ze hebben ook nog gratis het oliepeil aangevuld. En het achterlicht bestaat uit 3 lampjes. Dus een totaalprijs: 3 lampjes en (circa 1 liter) motorolie voor €8,35.
Echter: de dealer meldde dat de auto nog 2 dagen naar binnen moet komen. Ze hebben wat vocht onder 1 van de matten achterin gevonden. Het interieurfilter is dan niet de oplossing, maar een kleine remedie daartegen. De constatering zou zijn ergens (lichte) lekkage.
Dealer doet wel erg hun best om het op te lossen nu ze dat gevonden hebben na een simpele melding dat het vochtig is in de auto.
Vraag is nog even of ze wel onder verlengde garantie op willen lossen. Conform voorwaarden zou dat wel moeten natuurlijk, lekkage zou niet onder garantie vallen?: De Zekerheidspolis sluit naadloos aan op de fabrieksgarantie. Dit betekent dat alle reparaties die eerder onder de fabrieksgarantie vielen, nu door de verzekering zijn gedekt. Als bijvoorbeeld de airconditioning onvoldoende koelt, ben je zeker van een deskundige én kostenloze reparatie. De Zekerheidspolis dekt alles, van zijairbags en veiligheidsgordels tot centrale deurvergrendeling en spiegelverwarming. Kortom ook na de fabrieksgarantie geen zorgen over onverwachte reparatiekosten.
Iemand enig vermoeden waar het in kan zitten? Pano-dak bijvoorbeeld?