johant
Senior Member
Mijn O3 Ambition Businessline (met 17" Teron velgen) heb ik besteld met een volwaardig reservewiel, en een Canton audiosysteem. Nu zoek ik net op het forum, en daar lees ik (in het archief) dat de subwoofer van de Canton op de plek van het reservewiel zou zitten. Lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar kan iemand bevestigen dat 17" velgen, Canton audiosysteem, en volwaardig reservewiel inderdaad een leverbare combinatie is?
Bedankt!
(ivm door kunnen rijden op lange ritten of vakanties heb ik liever een echt reservewiel dan een "thuiskomertje")
Edit: verkeerd gelezen, ging om een aftermarket subwoofer op de plaats van het reservewiel
Blijf toch benieuwd of er O3-rijders zijn die ook hebben gekozen voor een volwaardig reservewiel. En zo nee, waarom niet?
Bedankt!
(ivm door kunnen rijden op lange ritten of vakanties heb ik liever een echt reservewiel dan een "thuiskomertje")
Edit: verkeerd gelezen, ging om een aftermarket subwoofer op de plaats van het reservewiel

Blijf toch benieuwd of er O3-rijders zijn die ook hebben gekozen voor een volwaardig reservewiel. En zo nee, waarom niet?