Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand850

Forumguru
Ik meld me ook aan voor de bijeenkomst. Lijkt me erg leuk om eens de gezichten achter het forum te zien. En voor Aventurijn: zoals het er nu naar uitziet, komt mijn vrouw ook mee.

@Falcon/Nemo: een aanmelding dus voor 2 personen!

Groet,
Wijnand.

MarcoO2

Forumguru
ps....wat is beleid van jullie als er een BMW in de stoet meerijdt? Mijn Skoda wil ik privé niet rijden (ivm bijtelling).
Hey Chris, jij mag wel in mijn O2 rijden hoor... dan neem ik wel een dagje jouw bolide! Weet alleen niet of ik dan naar de meeting kom of doorrijd naar Duitsland... :grin: Maar zonder gekheid, zet mij ook maar op de lijst!

Nemo en Falcon, jullie zijn goed bezig geweest... ik ben ff niet op het forum geweest, maar dit was een leuke verrassing bij terugkomst!!!

plaza

Forumguru
[maar...ik rij die nacht ook de Nacht van Weesp (puzzelrit van 18:00u tot 06:00u).
Ik ben er dus niet bij
:407:[/quote]

Van mij mag je ook overdag komen hoor ........:winkie:

Tallguy

Forumguru
@Plaza: Nee joh...overdag slapen en halverwege de middag naar Weesp vertrekken. Anders lig ik om 23:00u al in de auto te pitten zzzzzzz

Stan

Nieuw lid
Hoi Luitjes,

Kan er vanwege vakantie niet bij zijn. Jammer; vond het erg leuk vorig jaar !!

Veel Plezier.

Stan

nemo

Senior Member
@Octavia_II

goed gezien :D
paar puntjes:
1. een bbq brengt kosten met zich mee (en dus een hoop gedoe)
2. een bbq brengt eisen met zich mee (om een praktisch voorbeeld te geven: stoelen)
3. mochten we toch een bbq willen kan die later nog ingepland worden!!
4. als we een bbq inplannen en het is slecht weer...???
5. blabla ga zo maar door!

vandaar dus ;)

Spaced

Senior Member
Een BBQ regelen voor dit aantal mensen zal geen sinecure zijn... Ten eerste de locatie, ten tweede natuurlijk al het eten :tongue:

Ben wel erg benieuwd...

Ronnie

Forumguru
We kunnen natuurlijk ook allemaal een broodje Hamburger van de Mac meenemen,
scheelt een hoop heisa!!

nemo

Senior Member
Boys, ik begrijp jullie enthousiasme.
We hebben het toevoegen van de bbq uitgesteld, niet uitgesloten!! er moet gewoon nog ff meer bekend worden, daarna gaan we kijken of we een bbq doen. misschien wel door een poll ofzoiets!

Racer

Lid
@Steve: Ik heb ook nog wel een paar irritante krasjes op die prachtige blauwe lak, dus je zal je vast niet gaan vervelen ;)

Greetz,

Racer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan