Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Wie weet als ik weer een auto heb, hoe ik mee rij als ik mee kan gaan. Wie weet rij ik wel mee op een Honda motorfiets ;)

Maakt toch allemaal niet uit.

sitechris

Donateur
dat gaat net wat te ver. Plus dat de beamer wel vermakelijk speelgoed is voor zinloze ritjes in de zon. Dus ik denk er over na.

Wasmachineman

Forumguru
Was ook een grapje hoor, Chris !:grin:
En ik kan me het voorstellen dat je twijfelt ! En als er geen zon is tijdens de SFM ?
Zelf vind ik het erg jammer dat ik er niet bij ben want we zijn op vakantie, ik had de meeting erg graag meegemaakt.

nemo

Senior Member
De lijst is weer bijgewerkt! Als iedereen komt zijn we (nu al) met 61 personen!! Wie had dat gedacht! (ohja dat dacht Falcon wel)

Falcon

Donateur
Lol.. ja dat was een goeie gok. Mensen ik zal ook deze week en waarschijnlijk volgende week vrij weinig online zijn ivm mijn werk. Dus als er vragen zijn kun je bij Nemo terecht.

Sportline

Senior Member
Heel misschien dat ik ook kom met mijn vriendin, helaas niet met de getunde Felicia maar nu met een Fabia Combi Equipe. We zullen zien...

ZeroNRG

Senior Member
Na dat ik de kersverse Yeti rijder geïnformeerd had over de activiteiten in Mei, gaf hij aan dat hij mogelijk meekomt. (m'n vader, foto's komen nog is nou niet echt denderend weer om leuke buitenfoto's te maken).

Op dit moment is nog onduidelijk of hij met de Yeti komt, hij heeft namelijk nog geen navigatiesysteem (anders rijd hij gewoon mee)

Rolle

Senior Member
Hey Falcon en/of Nemo.

Is er een maximum deelnemersaantal bepaald?

Het zou kunnen dat mijn broer (die was er vorig jaar ook bij) en mijn echtgenote ook meekomen (als we een babysit vinden voor de dochter) maar dat weten we nu nog niet.

nemo

Senior Member
@ ZeroNRG: ik heb jou op 2 personen gezet. Maar 't is leuker als je pa met de Yeti komt natuurlijk!!

@ Rolle: er is idd een maximum, maar die is nog niet bereikt, dus laat me even weten met hoeveel personen je wilt komen! (maximum is wel in zicht, dus eerder aanmelden = grotere kans op plek)

@ FabiaDeventer: jullie staan er bij!

nemo

Senior Member
Octa Collection, welkom en leuk dat je mee gaat!

Het maximum wat we voorlopig aanhouden is 75 personen, de teller staat nu op 67, betekent dat er nog 8 plaatsen zijn!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan