Voorspatborden niet gespoten

Cordoba

Forumguru
Kan ook nog de dealer zijn (aangenomen dat het antwoord via de dealer is gekomen), zou niet de 1e keer zijn dat een dealer met een negatief antwoord naar de klant gaat, terwijl Pon wel (geheel of deels) positief heeft geantwoord. Sommige dealers doen alles om het hoofd boven water te houden, dus ik durf het echt niet uit te sluiten. (ik heb gelukkig geen idee om welke dealer het gaat, dus kan wat dat betreft niet bevooroordeeld zijn)

@staal Hoe was het trouwens bij de andere Rapid's bij de dealer, of heb je die niet meer bekeken?

staal

Actief lid
De dealer heeft het voor mij opgenomen, ik heb de mail tussen de dealer en "level 1" liggen.

Ik heb inderdaad andere Rapid's bekeken (geen denim blauwe) en ze zijn allemaal ietwat schraal gespoten, maar dat zou ik niet erg vinden (ik zou het zelfs normaal vinden) maar die van mij is zodanig schraal dat je het eerder kaal kan noemen.

Na rondvraag bij de andere Rapid rijders hier op het forum blijkt dat hun er minder last van hebben met de andere kleuren.

Maar hoe nu verder?

hpolie

Senior Member
Sorry maar dit kan je toch geen kinderziektes meer noemen?. Dit is grove nalatigheid in mijn ogen.

CDK

Forumguru
@hpolie, grove nalatigheid? 1 spuitrobot die verkeerd ingesteld staat kan hier al voor zorgen, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren en zoals we hebben kunnen lezen is het ook netjes op te lossen. ;)

hpolie

Senior Member
Ja ik heb ook kunnen lezen dat er eerst niets aangedaan zou worden, maar na publicatie in de media hebben zij zich toch maar bedacht. Wat een gevoel moet dat voor de klanten geven dat zij eerst niet gehoord wilden worden?.

CDK

Forumguru
@hpolie, het gevoel van een starre importeur Pon, maar dat is bekend, star is in deze niet onbuigzaam ;) grove nalatigheid kan ik dit niet noemen.., sorry :)
Ze waren in 1e instantie in gebreke gebleven, maar na aandringen is het probleem verholpen.

hpolie

Senior Member
Sorry maar zo ga je niet met je klanten om, de dealer behoord de auto die hij aflevert goed te controleren en de eventuele gebreken te melden aan de koper. Zo niet dan noem ik dat grove nalatigheid. Ik kan het helaas niet anders maken dan dat het is. :mad:

Laatst bewerkt:

om1

Senior Member
Afgelopen vrijdag mijn Rapid SB opgehaald, de bewuste plekken zijn netjes gespoten voor zover ik kan zien.

Riencom

Nieuw lid
In mei een zwarte skoda rapid gekocht, ook deze is op de genoemde plaatsen niet mee gekleurd.
Na gevraagd, kan volgens mijn garage geen kwaad alle rapids hebben dit. Groeten Rien uit Zwolle .:thumbsdown:

staal

Actief lid
Kwaad kan het niet, er zit grondlak op, maar ik vind het lelijk; iedere keer als ik het portier opendeed zag ik de gele grondlak.

Riencom

Nieuw lid
Ik heb mijn garage gebeld in met het verzoek om de dit zwart te spuiten . Woensdag hoor ik meer.

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Nogmaals dit is niet alleen een skoda kwaal hoor! Gebeurt ook vooral bij slecht dekkende kleuren!

Bovenaan Onderaan