Update Skoda
Er valt eigenlijk weinig te melden heb maar weinig gereden sinds het sprintje met de Subaru. Het is eigenlijk wel zonde dat ie zo weinig rijdt echter verkopen zie ik echter niet zitten aangezien het een goed exemplaar is met een goede uitlaat
De zomerbanden zitten er weer onder, nog steeds met de borbet velgen. Deze worden binnen vervangen door gloednieuwe 17" originele velgen want de achterbandjes zijn bijna op. wil de voorste banden op de achterste velgen zetten en voor nieuwe banden zette. wellicht iemand tips voor goede banden??
update Blue GT
Mijn dagelijkse auto, rijdt erg goed moet ik bekennen je kunt er zonder moeite lange afstanden afleggen. Zal niet overdrijven maar je zult niet snel denken dat je een in B segmenter rijdt.
Met de 1.4 tsi 140 pk kom je echt niks te kort, dit blok is tevens veel betrouwbaarder als mijn oude Polo GTI blok 1.4 tsi twincharge. Er staat inmiddels 30.000 km op de teller en de Polo heeft net zijn eerste beurtje gehad.
Ook kwam ik er achter dat ik er met een beetje moeite +-50 liter kan tanken, wat er voor zorgt dat je bij lange snelweg ritten 800 km kunt halen op een tank. Dat haalt mijn Skoda niet
Ik kijk uit naar het TVS weekend in september, ook las ik dat er een TVS evenement plaatsvind a.s. zondag.
Als ik mijn vriendin zover krijg gaan we misschien wel een kijkje nemen. Wil dat monster van Corne met zijn (nieuwe) uitlaat wel eens horen knallen