Voorstellen Skoda Octavia RS combi

koreaan

Forumguru
Gisteren weer even pad geweest met de Skoda. Verbruik 130 km u cruise control 1 op 10,2 erg zuinig dus:pieker: Op de terug weg heb ik niet gekeken, was aant racen met jaguar f type R. Kon een klein stukje mee komen maar je hebt altijd baas boven baas. Eigenaar vond het wel gaaf kreeg een duim omhoog bij de rotonde Joure. Hopelijk stond oom agent niet te flitsen anders ben ik mijn rijbewijs kwijt voor een jaar:cry:

image.jpg

koreaan

Forumguru
De vrouw is sinds gisteren autoloos, de Skoda wordt vanaf nu (iets) meer gebruikt.
Vrouw wil graag sparen voor Audi TT quattro eerste model, zal wel wat moeten sponsoren volgend jaar :)

Joske

Forumguru
succes met sparen Bas ;)

save-money-car-copy.png

koreaan

Forumguru
De blauwe bakkes heeft nu bijna 86.000 km gereden, valt er iets nieuws te melden?
Nee eigenlijk niet, de auto loopt nog als een zonnetje, onlangs een paar sprintjes getrokken met @Luuk Thijssen daaruit blijkt dat met goed onderhoud een getunede RS jaren mee kan. Die van Thijs heeft een ton meer gelopen dan de mijne, echter is de mijne geen meter sneller. Ik houd em voorlopig maar :)

koreaan

Forumguru
Heb wat leuke accessoires gekocht voor de Skoda, binnenkort RS logo's in de wielen en nog wat ander spul.
Foto's volgen hopelijk spoedig.

Ook wil ik RS matten kopen iemand een tip?

Laatst bewerkt:

koreaan

Forumguru
Zojuist terug gekomen van mivw, ondanks dat ik had beloofd in de Polo te komen (helemaal schoongemaakt) heb ik vanwege teleurgstelde mensen in Joure toch de Polo omgeruild:)

De blauwe bakkes heeft zich weer voorbeeldig gedragen:)

Op de terugweg was er geen 98 of 102 te krijgen, zag dat er een pomp was met blue one 95 dat maar eens geprobeerd.
Moet zeggen dat de motor er prima op loopt en het is nog eens voordelig ook!

CDK

Forumguru
daar loopt onze Fabia ook op, laatste keer eenmalig 98 getankt maar geen merkbare verschillen.

Schippersss

Forumguru
Das beste spul idd. 95 met natte bio ethanol. Helaas is er nog niet veel bekend war dit doet op langer termijn, bijvoorbeeld roest in leidingen of injectors. Prijs is wel goed van dat spul. Winning van natte ethanol is stuk makkelijker vandaar goedkoper.

koreaan

Forumguru
Voor mivw geen tijd gehad om de boel netjes te maken. Nu wel! zweten, stofzuigen en poetsen maar het ziet er weer een stuk leefbaarder uit!

image.jpg image.jpg image.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

koreaan

Forumguru
Nou de nieuwe Skoda logo stickers zijn binnen van de aliexpress zijn. Geen idee hoe lang ze blijven plakken maar ga t wel proberen.

Bovenaan Onderaan