Voorstellen Skoda Octavia RS combi

koreaan

Forumguru
Na veel te lang wikken en wegen, toch maar besloten de Skoda te houden.
Via marktplaats regelmatig el cheapo voorstellen of mailtjes van mensen die hierna niet meer antwoorden.

Heb al een stukje geschreven op mijn verkoop topic, heb nog wat plannen voor de Skoda.
Jullie zijn nog niet van ons af

koreaan

Forumguru
Zeker weten, we rijden er wel weinig in maar wat rijdt ie toch fijn!
Nu nog een beetje meer sound en hij gaat nooit weer weg

ertromp

Forumguru
Groot gelijk dat je die mooie RS van jullie niet voor de spreekwoordelijke appel en een ei weg doet. Daar is de auto veel te mooi voor :thumbsup:

koreaan

Forumguru
Nu we besloten hebben de Skoda voor lange tijd te houden, is het tijd om wat te veranderen.

Zojuist een setje originele velgen besteld via de webshop Kreijne voor "slechts" 430 euro, het betrof een demo set.
Ik ben in bezit van een originele echter ziet deze er niet zo mooi uit vandaar dat mijn winterwielen er onder zitten.
Wilde al langere tijd de velgen opknappen, echter denk ik dat het opknappen me minstens zoveel gaat kosten als deze set.

Verder komt er binnenkort een nieuwe downpipe 89mm met race kat + een complete rvs uitlaat.
De eindstukken worden dan groter, de originele zijn wel erg bescheiden.

De Borbet velgen zijn dan te koop, zal ze tzt in het topic plaatsen zodra de zomerbanden onder de nieuwe set velgen zitten.

Uiteraard volgt er een (foto) reportage over de uitlaat (downpipe), dit gaat gebeuren bij JM tuning, mijn vriendin mag het eindstuk en de demper uitzoeken.

Ben benieuwd waar ze mee thuis komt :)

Keep you posted!

CDK

Forumguru
@koreaan, ben benieuwd naar het resultaat! Ga je nog een nieuwe vermogensmeting doen, of geloof je dat wel? Ennuh wat kost zo'n modificatie bij JM?

LT83

Forumguru
Hey Bas,

Goed bezig met de komende updates, op naar de 300+ pk :)
Ik zou wel oppassen met je vriendin de sierstukken laten uitzoeken, ik reed gisteren toevallig achter een fiatje met uitlaatsierstukken in de vorm van een hartje. Tegenwoordig is alles mogelijk, dus enige controle is gewenst! ;)

koreaan

Forumguru
@Joske haha ja je moet maar durven ;) heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen

@Corné heel toevallig is er een Golf GTI meeting bij JD 20 dec als het me lukt ga ik uiteraard rollen :) meten is weten

Verwacht overigens geen spectaculaire stijging maar hoop wel 300 paardjes aan te tikken ben erg benieuwd. Enne de kosten 1350 euro :)

@Luuk Thijssen Haha als ze hartjes uitzoekt kan ze beter even een logeeradresjes uitzoeken haha! Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten qua vermogen.
Gaat me eigenlijk meer om de sound en looks, oke extra paardjes zijn welkom en die 300 grens zou leuk zijn.

keep you posted

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

koreaan

Forumguru
Vrouwtje heeft de Afspraak gemaakt vanaf 4 dec is het feest.
@Corné de Kluijver complete uitlaat voor de is250 kwam uit op 1400, de lexus heeft race kat nodig omdat deze in het spruitstuk zitten. Dempers en sierstukken en y deel naar de dempers kwam op 750

Laatst bewerkt:

koreaan

Forumguru
Het morgen is het eindelijk zover de downpipe en rvs uitlaat worden dan gemonteerd, helaas betaalt Sinterklaas de rekening niet.
Heb mijn vriendin gevraagd om een foto reportage te maken.

@Luuk Thijssen als er hartjes op zitten morgen krijg ik een hartaanval haha

Heb me ingeschreven bij JD voor rollen 20 dec hopelijk heeft men nog een gaatje

Bovenaan Onderaan