Voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miez1

Forumguru
Hi Damon,

Welkom hier en je woont in een prachtige plaats! Ik heb me daar al meerdere malen laten 'overmeesteren' heerlijke rode/witte wijn en pasta's. Fantastisch! En een dikke bak ook, complimenten!

Ik rij binnenkort richting Pacengo, heeft de 3.6 een Italiaanse registratie? Dan zal ik er op letten.

Ciao!

CDK

Forumguru
ik wil je niet nog eens opjagen hoor, maaruh.... die foto's zijn die nog steeds te groot om te plaatsen? ;) ik ben serieus nieuwsgierig naar je auto :)

greetz Corné

CDK

Forumguru
ik dacht..., ik ga nog ff kijken, want ik was mijn nieuwsgierigheid niet meer de baas, maar helaas :(

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat heb ik niet gezegd Eddie, maar kan wel even een foto van een RS6 op het forum zetten, of die van jasper02 is geen idee, maar de kans lijkt me klein

ertromp

Forumguru
Ook hier een en al nieuwsgierigheid naar de foto's.
Is een zeer exclusieve verschijning. Tot op heden 1 mogen spotten met Porsche wielen. Ben nog steeds onder de indruk moest er helemaal voor naar Gorkum komen. Of maak anders ook zo'n avatar waarin je achter het stuur zit met een smile van hier tot Tokio (of Milaan) neemt wellicht al weer twijfel weg bij vele forum bezoekers.
Oproep aan alle Gardameer bezoekers deze zomer: SPOT DE 3.6FSI 4x4 COMBI :D

Dennis Nijholt

Forumguru
@etromp die heb ik helaas nog niet, tenminste niet digitaal en dan zie je foto's die uit de jaren 70 en 80 zijn...of daar een Superb op staat betwijfel ik, en als het wel zo is is het een hele zeldzame uit de jaren 30.

LT83

Forumguru
Welkom hier. Dat moet wel een dikke Superb zijn!
Afgelopen zomer nog een bezoekje gebracht aan je woonplaats tijdens onze vakantie in Sirmione.
Mooie bergweggetjes gevonden daar!

Accelaron

Banned
:eek: Wat is hier gebeurd?

Avatar is perfect gelukt, ik zal echt even achter een PC moeten kruipen alvorens ik een foto kan verkleinen en hier plaatsen.

Is het ene ongeschreven regel dat als er geen foto is dat er ook niks gevraagd mag worden? Wil graag mijn achterlichten donkerder hebben, echter bestaan deze volgens mij niet als hele unit. Kan je dan zo een folie erop likken?

Als mensen vragen hebben over Bardolino of het geweldige schiereilandje Simione of een paar knappe hotspots?.. Mail me even (Corné zoekt een adresje?, Je bent NIET welkom!!!!
Ik ben enkel in de avond uurtjes op het forum en vast niet dagelijks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan