Voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
image1-1_zps1f986ba2.jpg

LT83

Forumguru
De moderators kunnen toch gewoon zien of er constant hetzelfde IP-adres wordt gebruikt voor de accounts.
Dus als jasper/Wesley weer eens in een of ander fantasiewereldje is gekropen lijkt het mij zaak dat eens te bekijken en eventueel te beëindigen. Misschien zitten we nu Acceleron wel onterecht te veroordelen.

Der Einser

Forumguru
nou van die dikke 3.6 op 20" gaan we nix meer horen hoor, viel niet mee om de plaatjes bij elkaar te googelen denk ik :)

Gniffel,..

Maar gun hem even de tijd. (weken)
Zoals Luuk al zegt: misschien veroordelen we hem nu wel onterecht.

Maar het klinkt haast wel "too good to be true"
En er volgen ook niet echt antwoorden op de vragen die we stellen.
Waar blijven de foto's?
Wat voor velgen?
Wat voor verlaging?

Dennis Nijholt

Forumguru
Ik veroordeel ff niemand... Ben maar een simpele ziel. Het boeit me niet wat voor auto iemand rijd als hij er gelukkig mee is prima... De meeste in mijn vrienden / kennissenkring vinden me ook gek dat ik van BMW naar Skoda ben gegaan.

Maar ik wil nu die foto's wel eens zien grmbllll

Dennis Nijholt

Forumguru
De moderators kunnen toch gewoon zien of er constant hetzelfde IP-adres wordt gebruikt voor de accounts.
Dus als jasper/Wesley weer eens in een of ander fantasiewereldje is gekropen lijkt het mij zaak dat eens te bekijken en eventueel te beëindigen. Misschien zitten we nu Acceleron wel onterecht te veroordelen.

Het jammere is dat vrijwel alle ISP's niet met vaste Ip adressen werken voor hun niet zakelijke klanten maar met dynamische...dus grote kans dat Jasper niet hetzelfde ip adres meer heeft

LT83

Forumguru
@Dennis, daar heb je zeker een punt!

@ derEinser...dat je die R-klasse hebt gekocht bedoel je.....;)

Der Einser

Forumguru
Ook dat inderdaad.
Hij was wel mooi en reed heerlijk (luchtvering), ondanks de 22" Brabus :D
(ja, ik weet het,... ik ben een sjonnie, met zulke grote wielen)

ertromp

Forumguru
Ook ik heb dat manco gehad:

DSCN0524.JPG

BMW.jpg

Geweldige auto's betreffende de rijeigenschappen.

Maar je wordt wijzer en dan is Skoda nog niet zo gek :D

MAAR EEN STEL FOTO'S POSTEN MOET TOCH LUKKEN???? (als jij het kunt zouden m'n dochters 18jr en 16jr zeggen)

ertromp

Forumguru
Deze post wordt trouwens een aardig overzicht van het wagenpark van de Forum gebruikers (of voormalige auto's) maar de bijbehorende foto's hebben we (nog) niet gezien.

Hopelijk na de Italiaanse siësta?

Dennis Nijholt

Forumguru
me ex BMW's.. niet op volgorde trouwens

eerst de grijze 318d in de sneeuw toen de grijze 320d sedan toen de grijze 320d station toen de 320d coupe en als laatste de zwarte 318d

320d.jpg 3coupe.jpg 320dstation.jpg 318d.jpg SV300005.JPG

CDK

Forumguru
ik denk zeker te weten dat het weer om een alias gaat, heb een mailconversatie gehad met deze 'heer' en gezien de zinsopbouw en woordkeuze van de persoon in kwestie lijkt dit erg waarschijnlijk.
ook geeft hij aan zich op het Audiforum beter thuis te voelen, jaja en dat met een Skoda! :(
dus heeft hij gezegd dat hij niets meer post en kon het ook niet nalaten om nog een laatste opmerking te plaatsen richting ondergetekende... "met je halve leasebak" waar ik dan weer mijn ??? bij zet.... proef ik hier nu jaloezie? WTF :)

greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan