vraag 12v splitter

Wimus

Actief lid
Ja, die trucjes ken ik
krijg je alleen de prijs van het artikel teruggestort op je bankrekening.
Dan betaal je dus dubbel verzendkosten (1x van het verzenden van hun en 1x van het terugsturen)
Ik heb ze inmiddels via hun website een bericht gestuurd, of ze ruilen het om voor het correcte artikel of ze halen het incorrecte retour, ben eens benieuwd naar hun reactie.

Wimus

Actief lid
Besteld: 855671 12V splitter met USB past in bekerh
Ontvangen: 855218 3 voudige 12V-stekkerdoos+1 USB-poort (ter vervanging van 855671)

LenK

Forumguru
Je bestelt natuurlijk niet voor niks een bepaalt artikel (nummer).
Al zou alleen de kleur anders zijn dan zouden ze nog fout zitten door zonder terugkoppeling een vervangend artikel te sturen.
Moet je ook de hogere prijs betalen of is dat hun goedmakertje ?

andrehj

Forumguru
Besteld: 855671 12V splitter met USB past in bekerh
Ontvangen: 855218 3 voudige 12V-stekkerdoos+1 USB-poort (ter vervanging van 855671)
Huh, wat een prutsers, dat is een heel ander ding! En nog een USB uitgang minder ook. Zo erg heb ik het bij Conrad nog nooit gehoord.

Rallye

Forumguru
Vreemd dat ze je niet eerst even mailen, dat scheelt een klant (en na je verhaal hier een aantal klanten).

Ik heb hetzelfde ding van de Halfords.

henks1

Lid
Zo stuur je het gratis terug,werkt altijd

Conrad
Electronic Nederland BV, Antwoordnummer 1001, 7500 VB Enschede ...

Wimus

Actief lid
Heb eergister alsnog (gratis) de bestelde splitter die in de bekerhouder past ontvangen, past perfect en ziet er ook nog eens goed uit.
Heeft wel wat voeten in de aarde gehad, maar heb eindelijk wat ik besteld had.

FredV

Banned
Heb eergister alsnog (gratis) de bestelde splitter die in de bekerhouder past ontvangen, past perfect en ziet er ook nog eens goed uit.
Heeft wel wat voeten in de aarde gehad, maar heb eindelijk wat ik besteld had.
Mooi Wimus, ik heb m vandaag besteld, de splitter is weer op voorraad:)

Constant

Erelid
Ik heb deze splitter via de ANWB webwinkel besteld. Volgens de accu-indicator zou mijn accu zwak zijn, vreemd, mijn accu is nog geen drie jaar in gebruik :confused:

EdK

Forumguru
dus constant je gaat blind er van uit dat zo'n made in china dingetje gelijk heeft !?
Als je accu dan zo slecht is dan moet je het ook merken met starten, moet ook niet meer zo lekker gaan.

Zoek eerst maar eens uit hoe dat ding je accu meet ?

Constant

Erelid
Nee, ik laat toch genoeg twijfel zien :confused: Een accu gaat toch langer mee als 3 jaar?

Dat ding meet middels afwijkingen van het voltage, hoe verder beneden 12V hoe slechter, maar dat is maar een indicatie.

:ot:Made in China is trouwens vaak beter dan Made in NL, geen gein :1884:.

EdK

Forumguru
Made in China is trouwens vaak beter dan Made in NL , DAaer zijn de meningen over verdeeld !

Afwijking voltage tja en als ik dus een lang snoer eraan heb zitten met te dunne draden dan heb ik al een foute meting
Zou maar kijken wat dat ding is afgezekerd, want als er eens een te zware belasting op zit heb je brand in je wagen als je niet uitkijkt !

Constant

Erelid
Er gaat alleen een portable navigatie en een GSM op worden aangesloten. Er zit een 10A zekering in. Verder neem ik aan dat de ANWB geen rommel verkoopt.

EdK

Forumguru
dat dacht ik toendertijd ook met de splitter totdat er rook uitkwam zoals ik in ander topic over die splitters geventileerd heb.
daarom waarschuw ik je , hoe het in begin in de gaten.

er is een spreekwoord: een gewaarschuwd mens .................

Constant

Erelid
Dank voor de waarschuwing, de splitter zit er niet standaard in. Ik gebruik 'm alleen als hij nodig is, na gebruik berg ik 'm gelijk op.

Bovenaan Onderaan