Ben benieuwd, ik heb ook de splitter besteld. Zal kijken of die dan ook hetzelfde verschijnsel heeft.Heb hem nu in gebruik in mijn oude auto.
Daar geeft hij ook een lage accuspanning aan (alleen het rode ledje brandt.
Kan heel goed zo zijn RosinfieldIk heb ook zo'n dingetje van 8 euro (Halfords), zonder accu indicatie. Werkt prima, maar je moet bij zoiets denk ik niet verwachten dat zo'n indicator dan ook nog betrouwbaar is. Je vraagt je af waarom ze dat er op zetten, wsch omdat ze denken dat het daarmee aantrekkelijker is voor sommigen.
Kan heel goed zo zijn Rosinfield
En bovendien, mn Tomtom kan ik op de USB aansluiten en heb dan toch nog een aansluiting (2 zelfs) vrij.
Dank voor deze goede tip!! Dan gebruik ik wel de andere aansluiting!Hiermee moet je wel opletten, bij mijn splitter staat in de gebruiksaanwijzing per usb-aansluiting max. 500ma, op de Tomtom staat laadstroom 1000ma (is dus het dubbele).
Heb net de accuspanning gemeten en deze is bij ingeschakeld kontakt 12,24 volt, ligt dus zeker aan de splitter.
Wat bedoel je met ingeschakeld contact?
Als je de ACC(esoire) stand bedoelt dan is 12,24 V te laag, de rustspanning van een goed geladen batterij is tenminste 12,6 V.
Als je de sleutel doordraait naar de volgende stand dan zakt de spanning i.d.d. in omdat er dan meer stroomverbruikers zijn, dus dan zou het kunnen dat je maar 12,24 V overhoudt.