Vraag over de breedte stralers

Spierings

Forumguru
Bochten rij verlichting zit er bij niet op, dit is een extra regelapparaat en is ook niet zo te activeren..

Wat ik vreemt vind is dat hij geen melding geeft dat er een lamp kapot is... Zit er volgens mij ook op.. Dus ik verwacht dat er iets net de codering niet klopt..

Zal dadelijk even checken, de mijne is van july 2011

Spierings

Forumguru
IMG_20151130_133036895_zpsyr8qjid1.jpg

IMG_20151130_133044339_HDR_zpszns7laex.jpg

Bij deze, is een 1.2 tsi

cortrans

Forumguru
ik heb ook een 1.2 TSI, en bij mij zit er geen zekering van 10 ampère op positie 38. Bij u wel dus......... (zie de afbeelding)

14c732q.jpg

cortrans

Forumguru
Weet iemand trouwens, hoe ik een lampje kan vervangen van de mist lampen????
Moet de plaat tussen de bumper (aan de onderkant) en de motor daarvoor los gemaakt worden, of kan dit van buitenaf gedaan worden?????

GJS

Senior Member
Volgens de handleiding moet je een stuk van de onderste gril (naast die lampunit) weghalen door hem boven en beneden vast te pakken en dan eruit te trekken, als die eruit is kan je een springveer indrukken om de hele unit te verwijderen.

cortrans

Forumguru
Kijk weer wat geleerd. Mijn dank is groot.
Zodra het droog is begin ik er aan. (Dat zal dus wel komend voorjaar worden :maakmegek:)

Laatst bewerkt:

GJS

Senior Member
Heb je een handleiding? Ik heb hem hier ook als pdf bestand dus ik kan hem als attachment toevoegen als je wilt.

cortrans

Forumguru
^^^ voor je navigatie van een Amundsen kun je toch niet zelf "iets" downloaden????

Dank voor de links alsnog. Als ik vanavond thuis ben zal ik even kijken (met de flaptop)

cortrans

Forumguru
Nou, ben vandaag eens verder wezen zoeken........
Met de hulp van de leden hier, het roostertje uit de grill verwijderd, en de lamp unit er uit gehaald.
Er zitten inderdaad lampjes in, en ook de bedrading zit er normaal op, en gaat richting de kooplampen........

Verder alle zekeringen in het zekeringkastje nagelopen of er per ongeluk ergens eentje stuk was.... Nee dus....

Nu maar eens uitzoeken hoe de lichtschakelaar uitgebouwd kan worden, om vanaf daar een draad rechtstreeks naar de lampen te trekken (uiteraard met een zweef zekering er tussen).

Kan dit trouwens zo maar??? Is dit geen CAN bus voertuig???

Space_NL

Senior Member
Heb je al gemeten of er ergens stroom te meten valt? Kijken naar bedrading is natuurlijk goed, maar zegt niets over wel of niet functioneren..

ertromp

Forumguru
Bij het voorstellen had je het erover dat je Xenon hebt. Dat is niet standaard op jou type Fabia 2 of als optie verkrijgbaar geweest dus aftermarket als je werkelijk Xenon hebt. Is bij de aanleg daarvan wellicht e.e.a. tov origineel enthousiast veranderd?

Bovenaan Onderaan