Bij TopXenon is die €89 inclusief montage, en AC ballasten, dit schijnt beter te zijn dan de nog goedkopere meuk. Mijn overweging was makkelijk, voor dat geld heb ik geen zin in geklooi en gezeur. En Stefan lost netjes eventuele problemen op. Dus voor mij het geld meer dan waard.omtrent de auto lichtschakelaar had ik ook bij beste vriend ALIEXPRESS besteld en werkt perfect en makkelijk zelf te monteren.
ik zag daar ze daar ook xenon incl. canbus verkopen...iemand daar ervaring mee? want is daar veel en veel goedkoper dan bij topxenon.nl
AliExpress is je grote vriend! Daar een auto lichtschakelaar besteld, deze detecteert starten en schakelt de lichten automatisch uit tijdens starten (ivm de piekspanning).
WarriorsArrow AUTO Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Upgrade Chrome Bluetooth Voor Skoda Fabia 2014 2012 2010 2008Dat is wel een goeie! Wat vul ik precies in bij de zoekbalk dan. Want ik wil ook nog zo een auto lichtschakelaar bestellen met lichtsensor maar ik denk niet dat het om dezelfde gaat of wel ?
Ik heb veel gelezen over deze auto switch modules gelezen en las dat ze veel problemen geven. Dat terwijl er ook veel zijn die ze probleemloos hebben geïnstalleerd (check YouTube).
WarriorsArrow AUTO Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Upgrade Chrome Bluetooth Voor Skoda Fabia 2014 2012 2010 2008
http://s.aliexpress.com/iyQvyeee?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
Ik heb vovenstaande. Versie zonder Bluetooth. Is met sensor.
omtrent de auto lichtschakelaar had ik ook bij beste vriend ALIEXPRESS besteld en werkt perfect en makkelijk zelf te monteren.
ik zag daar ze daar ook xenon incl. canbus verkopen...iemand daar ervaring mee? want is daar veel en veel goedkoper dan bij topxenon.nl
Oh perfect! Het gaat dus wel om dezelfde. Deze wou ik dus ook bestellen ivm die c/h functie. En als ie ook nog eens het start probleem oplost 2 birds one stone.
Hey hoe bevalt de coming/leaving home functie bij deze. En wat is het verschil met de Bluetooth variant ?
Prima! De lampen schakelen uit als je het contact uitzet en dan weer aan. Je kunt de schakelaar programmeren, tijd etc. Met de bluetooth variant kan dit met een app. Heb de app nergens kunnen vinden of überhaupt enige informatie over de app dus heb gekozen voor de versie zonder.
Jazeker! Even goed zoeken op YouTube is ergens een filmpje van dezelfde schakelaar in een Polo.En als je je auto ontgrendelt gaan dan de lampen automatisch aan ?
ik heb de zonder bleutooth versie bijna een jaar en heb geen last van lege accu ofzo.
alleen had wat gehoopt om de verlichting c/l home wat langer te laten lichten...weet alleen even niet hoe?
Klopt helemaal. Reactie tijd is in te stellen via de schakelaar zelf, heeft niets met de BCM te maken omdat de schakelaar zelf alles verzorgt. Deze schakelaar wordt dus niet aangestuurd door de BCM. Even goed zoeken op AliExpress dan kan je een schema vinden hoe je hem kan programmeren. (Eerst naar uit en dan drie tikken naar rechts en twee terug etc. Dat is hoe je hem programmeert(alleen de koplampen en achterverlichting gaat aan...maar dan ook als het donker is...overdag gaan die niet aan. tenminste bij mij niet.
mbt reactietijd had ik wel gelezen maar hoe ik het kan aanpassen zal zeker via de VCDS gaan?
Versie zonder BT hoef je sowieso niet bang te zijn voor een lege accu. Ik heb ook nergens last van :-)@greenlinediesel en klopt het ook dat alleen de koplampen dan oplichten bij leaving home ipv alles dus ook achterlichten en kentekenverlichting ?
Lees trouwens ook dat hij veel meer energie vreet dan de Bluetooth versie.
belangrijksteverschiltussen Niet-Bluetooth switch en Bluetooth schakelaar:
1, energiebesparende/Bespaar elektriciteit:
& #9312; Na locking de auto, Bluetooth switch verbruikt alleen 0.5mA; Niet-Bluetooth Switch verbruikt ongeveer 10mA.
& #9313; Schakelaar om " O ", na locking de auto, Bluetooth schakelaar zal niet verbruiken power, niet-Bluetooth Schakelaar zal verbruiken power ongeacht welke gear is geplaatst.
2, komende/Verlaten Thuis functie:
voor Bluetooth schakelaar, breedte lamp/Rearlamp en Dimlicht/Koplamp ingesteld worden om licht alone, of beiden licht samen. Voor Niet-Bluetooth Schakelaar, alleen de Koplamp zal licht.
3. Bluetooth schakelaar kan display auto spanning op de telefoon, niet-Bluetooth Schakelaar niet deze feature.
4. Bluetooth schakelaar kan de Koplamp na de motor start, niet-Bluetooth Schakelaar kan alleen vertraging om de Koplamp na power is op
Deze bovenstaande tekst heb ik gekopieerd van de originele advertentie.
Hoop niet dat die schakelaar ervoor zorgt dat je ineens met een lege accu komt te staan..
omtrent de auto lichtschakelaar had ik ook bij beste vriend ALIEXPRESS besteld en werkt perfect en makkelijk zelf te monteren.
Ik sta op het punt om hem te bestellen alleen zie in de reviews dat sommige mensen alleen de stadslicht aankrijgen bij de coming/leaving home functie.
Welke lampen gaan er precies aan bij jullie bij het vergrendelen en ontgrendelen van de auto ?
En is dit verder nog in te stellen ? Zodat je bv dimlicht icm mistlampen aan kan laten gaan.
@Mr_Margucci je kunt bij de BT versie instellen welke verlichting er aangaat. (stad, dim + mist) of alles bij elkaar. Het scheelt in prijs iets van een tientje, dus als ik het zou moeten aanraden; neem de BT versie! Denk dat het (net zoals bij mij) na een tijdje toch weer gaat jeuken dat het niet precies is zoals je wilt.
Thnx ik hak dan ook de knoop door beter meer functies dan minder indd.
@greenlinediesel je had trouwens gelijk wat betreft de ballasten de tweede is inmiddels ook dood en heb er nu 2 oude ballasten in die prima werken en ook sterker zijn. Dus voor degene die nog xenon zou willen aanschaffen doe dit dan ergens waar je zelf hebt gezien dat het goed is.