Vraagje mbt inbouwen xenon.

Mr_Margucci

Actief lid
@Mr_Margucci je kunt bij de BT versie instellen welke verlichting er aangaat. (stad, dim + mist) of alles bij elkaar. Het scheelt in prijs iets van een tientje, dus als ik het zou moeten aanraden; neem de BT versie! Denk dat het (net zoals bij mij) na een tijdje toch weer gaat jeuken dat het niet precies is zoals je wilt.

Ik bedenk me eigenlijk nu alleen wel dat er toch na een bepaald bedrag je invoer kosten krijgt ? Althans dat is mij ooit verteld. Was de grens niet 30€ ?

greenlinediesel

Senior Member
Ik bedenk me eigenlijk nu alleen wel dat er toch na een bepaald bedrag je invoer kosten krijgt ? Althans dat is mij ooit verteld. Was de grens niet 30€ ?

De huidige grens is naar mijn weten €22,-
Echter: betaal je géén invoerrechten maar BTW (21%) dus.
Zie: https://www.belastingdienst.nl/wps/...rijven/moet_ik_belastingen_bij_invoer_betalen

Echter, laatst nog een setje Milights besteld á €44,- en niets aan de hand. Ik blijf het gokken, en tot nog toe nooit invoerrechten gehad (even afkloppen...)

Ik heb zojuist de Bluetooth versie besteld. Want waarom ook niet :-) In te stellen via de app: (zie screenshot)

ucgRa8E5dPW2qUbur5v980o4dUcWLWvNsHJlraX8Cqwdy03hFKT0l8Vm8zL4fgwWwNdYCX_8JuTRMObGWSPK=w1920-h976

Dit zijn de instellingen die je kunt doen met de (niet bluetooth versie):

https://drive.google.com/file/d/1Dy86VwyRwTKjMrzJuBO6hgpqaSoPePkz/view?usp=sharing

Maar het is mij nooit echt gelukt om hier iets mee te bereiken, vrij ingewikkeld. Hopen dat de BT versie er snel is :-)

Heb de zonder bluetooth versie....maar wil graag wat apties activeren of wijzigen maar kom er niet wijzer uit volgens pdf....zoals meerdere lampen aan bij ch/lv etc

Mr_Margucci

Actief lid
Lichtopbrengst is zoiezo wel veranderd in mijn voordeel. Dat merkte je al toen de twee verschillende ballasten er in zaten. En nu helemaal als ik achter een andere auto sta zie ik meer een strakke lijn ipv een wazige overloop. Er zijn een hoop goede reviews op navaudio en die geloof ik ook wel. Maar voor mij heeft het weinig goeds gebracht.

Mr_Margucci

Actief lid
Bovenaan Onderaan