Er dreigen 2 verschillende begrippen "snelheidsweergave" door elkaar te lopen:- Snelheidsweergave zit er bij Columbus wel op, maar alleen op basis van de kaartsoftware, en die kan behoorlijk achterlopen.
Maare we letten toch gewoon op de borden waar we rijden???? Bij twijfel of niet gezien ga je de snelheid rijden die bij de situatie lijkt te passen. Zet je te hoog in op de snelheid dan kost het je een boete, zit je net te laag dan zit er iemand achter je die ook iets langzamer moet rijden.
Als eerste dank voor alle reacties tot nu toe.
Ik denk beter een afspraak te maken met een Skoda dealer, om eens te updaten.
Ik beschik over het grotere scherm (Columbus).
Mijn TomTom Update ik zo om de drie maanden, via de computer. Gaf nooit problemen.
Voor mij is de actuele snelheidsweergave overigens belangrijker dan de flitscamera's (iets wat overigens ook niet onbelangrijk is, maar goed).
Blijf het vreemd vinden dat dat er niet opzit bij mij.
Die flitscamera's..., dat kan ik me voorstellen. Maar dat van die kilometersnelheidsweergave... ?
Maar goed. Misschien komt het goed na afspraak met de Skodadealer.
Zuignappen, batterijen....ik ga ff een topic verder.
Reserveband is bij veel moderne autos ook een optie. Waarschijnlijk heb je achterin een middeltje om gaten te dichten en een pompje op 12v om de band weer op spanning te brengen.
Navigatieupdate weet ik zo even niet. Ik gebruik zelf meestal waze of google maps met android auto dus de navi van de auto zelf update ik niet heel vaak.