Rallye
Forumguru
Navigatieupdate komt voor een 2014 niet meer. Ik vond deze sowieso al niks, gebruik Google Maps.
Is dat al ergens bevestigd dan?
En is dat voor beide MIB1 navi’s zo (Amundsen en Columbus - ik weet zo niet wat TS heeft)?
Navigatieupdate komt voor een 2014 niet meer. Ik vond deze sowieso al niks, gebruik Google Maps.
Voor de Amundsen in mijn 2013 O3 is de meest recente kaart van week 25 2020. Aangezien er volgens mij 4 keer (of was het 2?) keer per jaar een update kwam, lijkt het er inderdaad sterk op dat deze niet meer geüpdatet wordt.Is dat al ergens bevestigd dan?
En is dat voor beide MIB1 navi’s zo (Amundsen en Columbus - ik weet zo niet wat TS heeft)?
Als je er bij Skoda om vraagt of dat zo is krijg je als antwoord "kijk op de site voor de updates". Durven geen nee te zeggen zeker.Het was twee keer per jaar. Maar nog niet officieel bevestigd dus…….
Inmiddels eerste deukje al ingereden.
Maar goed...
Wat ik ook nog vreselijk vind: dat de ruitenwissers automatisch aanslaan als er een druppel regel valt.
Ik wil echter graag zelf in control zijn, of ik ruitewissers aanzet of niet.
En is dat uit te zetten ? (ik bedoel dus, dat ze alleen aangaan, als ik... dat noodzakelijk vind) ?
En om nog even op ruitewissers terug te komen. Tijdens vakantie zag ik dat er heel veel auto's zonder achteruitwisser waren. Voordat ik deze Skoda had, was me dat nog niet opgevallen.
Het blijkt dus idd. normaal te zijn, alhoewel ik het er zelf (persoonlijke mening) niet mee eens ben, dat ie er niet opzit.
Dat geldt hoofdzakelijk voor sedans en voor hatchbacks die onder de achterruit nog een soort van (mini)kontje hebben zoals de Octavia HB, maar ook bijvoorbeeld de Opel Ascona hatchback vanaf 1982 - die bleef ook schoon dankzij die ca. 15 cm vlak plaatwerk achter de ruit. Bij meer afgeknotte modellen (bv. Golf, stationcars) slaat de ruit bij slecht weer doorgaans hartstikke dicht.Bij veel autos zorgt de rijdwind ervoor dat het raam redelijk schoon en droog blijft.
Inmiddels eerste deukje al ingereden.
Maar goed...
Wat ik ook nog vreselijk vind: dat de ruitenwissers automatisch aanslaan als er een druppel regel valt.
En is dat uit te zetten ? (ik bedoel dus, dat ze alleen aangaan, als ik... dat noodzakelijk vind) ?
En om nog even op ruitewissers terug te komen. Tijdens vakantie zag ik dat er heel veel auto's zonder achteruitwisser waren. Voordat ik deze Skoda had, was me dat nog niet opgevallen.
Het blijkt dus idd. normaal te zijn, alhoewel ik het er zelf (persoonlijke mening) niet mee eens ben, dat ie er niet opzit.
Als ik jou was dan zou ik de RTFM toch maar eens goed doorlezen !Wat ik ook nog vreselijk vind: dat de ruitenwissers automatisch aanslaan als er een druppel regel valt.