Level42
Forumguru
Nog een interessant stukje:
http://www.telegraph.co.uk/news/201...s-recorded-999-call-ashe-tells-operator-cars/
"At the time off the impact the speed of the vehicle was 152 km/h (94 mph). The accelerator pedal is recorded as having been depressed fully, five seconds prior to the impact but not depressed at all at 1.5 seconds prior to the impact. The steering input data indicates small deviations left and right during the last five seconds."
De potmeter van het gaspedaal was dus gewoon in orde...."small deviaties left and right" .....klinkt of meneer op de truck gemikt heeft....5 seconden voor de crash nog vol gas en 1,5 seconde voor de crash zal hij toch z'n voet van het pedaal hebben gehaald, waarschijnlijk niet eens bewust .... je zal toch heel primair reageren zelfs als je er voor gekozen hebt, maar ik kan me voorstellen dat je je hele lijft in elkaar trekt voor zo'n klap....
Andere teksten in deze stukken zeggen dat hij niet suïcidaal zou zijn maar .....dat weet je nooit zeker.
http://www.telegraph.co.uk/news/201...s-recorded-999-call-ashe-tells-operator-cars/
"At the time off the impact the speed of the vehicle was 152 km/h (94 mph). The accelerator pedal is recorded as having been depressed fully, five seconds prior to the impact but not depressed at all at 1.5 seconds prior to the impact. The steering input data indicates small deviations left and right during the last five seconds."
De potmeter van het gaspedaal was dus gewoon in orde...."small deviaties left and right" .....klinkt of meneer op de truck gemikt heeft....5 seconden voor de crash nog vol gas en 1,5 seconde voor de crash zal hij toch z'n voet van het pedaal hebben gehaald, waarschijnlijk niet eens bewust .... je zal toch heel primair reageren zelfs als je er voor gekozen hebt, maar ik kan me voorstellen dat je je hele lijft in elkaar trekt voor zo'n klap....
Andere teksten in deze stukken zeggen dat hij niet suïcidaal zou zijn maar .....dat weet je nooit zeker.