VW Golf GTI 2010

sitechris

Donateur
Verschil met de Abt lijn is dat de JD chip koppel veel langer vasthoudt. De Abt chip zakte sneller op gebied van koppel weer in.

sitechris

Donateur
Eerste praktijkervaring met de JD chip achter de rug, ritje naar Berlijn gemaakt. Heb helaas niet kunnen toppen, daar was het net te druk voor. Wel paar keer met gemak 250 km/h op teller aangetikt. Grote verschil met de Abt chip is dat de vermogensafgifte van de JD chip veel vloeiender is. Mijn vriendin viel het ook op. Bij volgas geven en doorschakelen heeft zij duidelijk minder last dat ze van voren naar achteren wordt gesmeten in de stoel. Mbt snelheid, die 26 paardjes extra merk je wel. Bijna belachelijk hoe de auto ook boven de 200 km/h nog doortrekt. Ik was ook nog een tijdje aan het stoeien met een Audi R8 (420 pk). Hij trok een sprint vanaf 130 vol door naar circa 230 km/h en won maar een paar wagenlengtes. Was echt heel erg cool! Ik kreeg overigens later nog even een duimpje van hem, was ook wel mooi :)

sitechris

Donateur
Niet in beeld, maar wel aanwezig was een Golf VI met Akrapovich uitlaat. Dat was uberbruut. Maar dan praat je wel over een andere prijsklasse.

Ridley

Forumguru
Oké ook hier R E S P E C T! Dat ding is echt bloedjesnel, vooral in het laatste filmpje vind ik die snelheid goed overkomen. Is altijd lastig op film vast te leggen. :worshippy:

SileX

Senior Member
Geinige filmpjes, en een rappe auto ! Alleen iets te veel met de zoom knop gespeeld wat niet echt nodig is.

___JC___

Forumguru
Wauw dat gaat echt bizar hard zeg! Alleen die KLOINK aan het eind en het daarna uit laten rollen geeft wel aan dat ie het niet overleefd heeft volgens mij....

sitechris

Donateur
Wow, wat een extreem snelle auto. Wat me ook opviel is dat hij nogal lang in versnelling kon doortrekken. Sensationeel. Toch zou ik liever 300 rijden in een moderne auto (BMW M5 oid), ik denk dat het wel een uitdaging is om je Golf II op de weg te houden met dit tempo.

___JC___

Forumguru
Mwah als ze de moeite nemen om een turboblok in een Golf II te lepelen dan zal het onderstel en de remmen ook wel aangepast zijn toch? Ik krijg niet het idee dat ie heel hard moet werken namelijk. Ze zijn natuurlijk wel licht die ouwe Golfjes.

sitechris

Donateur
Ff filmpje van het geluid geschoten. Het klinkt goed voor een vierpitter turbo, maar het is geen zescilinder natuurlijk. Desalniettemin tevredenstellend

[video=youtube;3bwB3BqaW8o]http://www.youtube.com/watch?v=3bwB3BqaW8o[/video]

Bovenaan Onderaan