Mag je zeggen hoor
. De V is ook mooi, met name achterkant van de VI is geen verbetering. Voorkant van de VI vind ik wel vetter, iets agressiever. En interieur is echt een verbetering.
Mbt de Megane RS. Stond op de shortlist en als je standaardonderstel kiest is het qua comfort volgens de heren journalisten best te doen (cuponderstel is knalhard). Alleen afschrijving en gebruiksgemak (gewoon onpraktisch) zijn onoverkomelijke minpunten. De looks van de Megane zijn wel top, maar niet voldoende om toch te kopen.
Ik heb in de Giulietta wel gezeten maar niet gereden. Auto heeft imo paar nadelen
- Auto is erg krap (bijna niveau 1 serie)
- Stoelen hebben te korte zitting
- Restwaarde is ruk
- Je krijgt alleen vol vermogen als je auto in Dynamic stand rijdt. Helaas dus wel altijd met harde demperafstelling. Doet de Golf beter. Als je met DDC in comfortstand rijdt, heb je wel gewoon full power onder je rechtervoet.
- Met opties best duur en Alfa power valt in de praktijk vaak tegen. De Golf kun je nog fatsoenlijk chippen.
Plus van de Alfa, wat een schoonheid!
Maar ik heb er niet in gereden helaas, dus daarover kan ik niet oordelen. In het hele land hebben ze geen QV's beschikbaar.