VW Golf GTI 2010

plaza

Forumguru
Zeeeeeer mooie auto chris, ben je bijna verplicht om hem te laten zien
op een volgende meeting.:xyxthumbs:

Hopelijk kun je het vol houden, dat lang wachten op de auto.....

Roel

Lid
Volgens mij moet je een kettingslot gebruiken, Chris, want dit topic is nog steeds open :-)

MarcoO2

Forumguru
sluiting was een foutje en is daarom hersteld. We kunnen dus nog lekekr doorpraten over Chris z'n nieuwe aanwinst! ;)

sitechris

Donateur
alles op zijn tijd. Moet nog 4 maanden wachten. Ben wel blij met de LED-jes alsnog, foute auto kan foute koplampen wel hebben ;)

golf-6-xenon-led-tfl-gti2-4396584649127979840.jpg

Gieliovd

Forumguru
Strakke lampies! Mooi hoor.. zal wel lastig zijn, dat wachten! Ik moest een week op mijn wagen wachten en dat was al moeilijk!!

@geneuzel: lekker open laten dit topic, goede actie mod's voor verplaatsen.

sitechris

Donateur
Kleine update: digitale radio ontvangst is niet leverbaar in combinatie met navigatiesysteem (opmerkelijk!) dus dat kan niet geleverd worden.

Ik heb nu getint glas voor de achterramen bijbesteld ipv de digitale radio ontvangst.

sitechris

Donateur
Kreeg telefoontje vandaag. Auto wordt al gebouwd in week 2, in week 4 is hij in NL en dan nog een weekje of wellicht 2 voor rijklaar maken. Kortom, begin feb kan ik gaan rijden. Is een meevaller, want eerder was de verwachte levertijd halverwege/eind maart :)

sitechris

Donateur
Goed nieuws, de auto is gebouwd en staat al bij de dealer (ga vanmiddag even bekijken). Zaterdag ga ik er mee rijden. Levertijd dus een krappe 8 weken. Netjes!

___JC___

Forumguru
Sapperdeflap dat is snel?! Nou hopen op een beetje goed weer voor je eerste dagje cruisen dan.

Overigens zag ik gisteren nog een 2e hands R32 rijden en dat lijkt me ook niet verkeerd als fun auto..

Bovenaan Onderaan