Ik heb de set inmiddels in huis, inclusief de extra aansluitkabels. Zoals al eerder werd gezegd, het is zeker geen plug&play.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden, is hoe je de instrument verlichting kan aftappen van de automatisch dimmende binnenspiegel. Op een van de duitse sites zag ik een voorbeeld zoals het in een Touran zit (3-polige stekker voor spiegel), maar in de O2 gaat er een hele kabelboom (stuk of 8 draden) om het gat van de binnenverlichting heen naar de spiegel/regensensor. Ik heb dus geen idee welke van de draden de instrumentverlichting is, iemand daar al verder mee?
Zoals het er nu uitziet denk ik dat ik daar toch maar een draad voor door de A zuil ga trekken, ondanks dat ik een dimmende binnenspiegel heb.
Verder moet inderdaad ook een deel van het plastic worden afgeknipt, omdat het anders tegen het brillenvak aan zit, en moeten dus de aanlsuitpennen worden omgebogen, en de kabels eraan gesoldeerd, maargoed da's vrij simpel verder.
Oh ja, en als laatste: De bestaande O2 binnenverlichting zit met 2 schroeven in het dak vast geschroefd, de W8 heeft geen schroefgaten, en kan dus uitsluitend worden vastgeklemd in de hemelbekleding.