Ridley
Forumguru
![shocked.gif :shocked: :shocked:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/shocked.gif)
Ik zie dat ik hier thuis nog maar wat zaken 'in de week' moet gaan leggen: iedere week 2 uur poetsen / iedere week 1,5 uur de binnenzijde / 15 uur in 3 dagen poetsen. Ik krijg amper tijd van vrouw en kids om de hoge druk erover te halen eens per maand :smirk:. Ben dus maar overgegaan naar het principe om iedere 2 à 3 jr als ik hem echt niet meer schoon krijg een ritje naar dealer te maken en kijken of we er met een goede inruilprijs weer een schone van kunnen maken....
De voorkant ziet er nog behoorlijk smerig uit om eerlijk te zeggen..
Zelf ben ik niet zo van het poetsen. Op antraciet valt het ook niet zo op dat de auto smerig is. Ga liever een blokje om op de tweewieler als de auto staan poetsen.![]()
Ik wil met alle plezier nog eens een peiling starten voor Lelystad maar hier zijn wel kosten aan verbonden.
iedere keer een paar spullen, dan heb je op een geven moment toch een aardig assortiment om je voertuig op een goede manier te poetsen.
Aan poetsen moet je ook wat hobby hebben, maar als je klaar bent en je kijkt nog eens naar het resultaat dan weet je waar je het voor doet.
De kosten zijn hetzelfde als de vorige keer.Voor de echt geinteresseerde zou dit geen probleem moeten zijn !
Als het schappelijke kosten zijn.