Het lijkt mij toch echt sterk dat er in Nederland en sowieso ook Duitsland overal leverproblemen zijn en dat de auto's in België wel allemaal op tijd geleverd worden...
Op de bestelbon staat tussen 20 juni en 20 juli (bestelling op 8 maart). Dat maakt 15-19 weken.@GatorLinearFade : Wat was dan uw voorop gestelde leveringstermijn ?
Ik heb helaas antwoord gehad van d’Ieteren dat op de wagen die voor u besteld werd de sensoren vooraan ook zullen ontbreken.
Ik vindt dit zelf ook enorm jammer, maar kan hier zelf niets aan veranderen.
Elke invoerder heeft een aantal productieplaatsen. Als een wagen populair is in 1 land en niet in het andere kan dat verschil optreden.
Morgen ! 21/01 besteld en 09/07 geleverd. 5 en halve maand voor een RS TSI uit BE.
Kan beter maar ik mag niet klagen denk ik
Ik heb net te horen gekregen dat mijn O3 EBL definitief in week 30 in productie gaat en in week 33 geleverd kan gaan worden. Tevens heb ik meteen de dealer gevraagd of alles geleverd gaat worden zoals geconfigureerd en hij vertelde dat de EBL geleverd gaat worden zoals besteld. Ik heb het niet specifiek gevraagd, maar ga er maar vanuit dat de parkeersensoren voor er ook op zitten.
Snap ik, maar productie plaatsen zijn productie plaatsen, die gaan niet volgens uitvoering, een auto wordt naar achteren geschoven vanwege moeilijk te leveren onderdelen en dat zijn zowel in België, Nederland als Duitsland en overige landen dezelfde onderdelen (camera, sensoren, DSG7, 1.6tdi 105pk en nog een paar zaken).Omdat de leverproblemen voor een RS nu eenmaal gekend zijn..
Dan is dat ofwel zever van uw dealer, ofwel is er iets fout gelopen. Mijn Rs is op vrijdag geproduceerd en de volgende week donderdag (6 dagen dus) reed ik erin!@GatorLinearFade :Ik vrees dat dit een beetje te optimistisch ingeschat is.
Mijne is 20 januari besteld en nog niet geleverd maar volgens de dealer wel geproduceerd.
Uiterste leveringsdatum is 10 juli. (niet dus)
Ik kan me geen enkele auto bedenken waar ik een jaar op zou wachten.. Had de order geannuleerd.