Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Archie

Senior Member
@Ome Robert nou maak je borst maar nat dan, ik kom net van de dealer, weer 9!!! weken extra vertragen, voorlopige productieweek 40!!! wel doet de dealer er alles aan om het te bespoedigen en als compensatie krijg ik gratis volleer (ipv leer alcantara) of ik mag andere velgen kiezen, heb nu de Golus (18") besteld, maar kon maar uit 2 soorten kiezen, nu gaan ze de Golus bij de dealer dan eventueel vervangen door de andere velgen die ik kies.
Welke dealer is dit als ik vragen mag? Ik heb namelijk al best wat geklaagd over de vertraging maar enige vorm van tegemoetkoming of compensatie is ver te zoeken.

Archie

Senior Member
de bekende redenen plus nu als extra de elektrisch te bedienen achterklep...
Klopt, ik heb ondertussen goed contact met Skoda Nederland (ze zijn echt enorm behulpzaam) en het blijkt inderdaad niet meer de sensoren maar de elektronische achterklep te zijn. Verder weet ik dat mijn auto nu ook op een soort van prio-lijst staat, maar ze geven aan dat dit niet veel effect zal hebben. Vertraging is vertraging.

micky

Forumguru
Welke dealer is dit als ik vragen mag? Ik heb namelijk al best wat geklaagd over de vertraging maar enige vorm van tegemoetkoming of compensatie is ver te zoeken.

Maar let wel, dit is geen compensatie van de importeur, maar van de dealer zelf.

Laatst bewerkt:

Stewie

Senior Member
Gebruik de koffer om 1 keer per maand boodschappen te doen en dan nog eens 2 keer per maand voor de hobby. Voor de rest sporadisch als we de koets moeten meepakken.
Ik zit 90% van de tijd volledig alleen in de wagen :). Ik zou het alleen nemen als ik budget over zou hebben.

Archie

Senior Member
ik vind dat juist een hele belangrijke optie die ik veel gebruik
Lijkt mij ook heel nuttig.

[onnodige patsermodus] Ik heb niet voor niks met mijn hele leasebudget alle vinkjes aangezet (behalve panoramadak), dan wil ik ook alles hebben :D [/onnodige patsermodus]

Ik heb net de bevestiging gekregen dat mijn auto binnen is. Week 15 besteld. Kan hem volgende week halen. O3C GBL met opties: DAB, licht pakket, Sunset en vaste trekhaak. Kleur metal grey.

Joske

Forumguru
Staat er toch, 1x per maand :). Als de koffer groot genoeg is gaat er voldoende in ook eh :D
doen wij ook hoor, 1 maal in de maand GROTE boodschappen in de Colruyt. Voor het dagdagelijkse VERSE brood hebben wij WARME bakkers maar dat kennen ze blijkbaar niet in Nederland? :tongue:

• Leuk
Waarderingen: TL@

EdK

Forumguru
Nee in olland benne t allemaal koele kikkers inclusief de bakkers.....

De bakkersdochters is wel een ander verhaal, maar dat heeft een ander forum nodig .....:bloemen:

Bovenaan Onderaan