Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

wteesselink

Nieuw lid
Ik heb een zwarte Business Elegance 2.0 TDI besteld, met standaard zwart interieur, standaard 17" velgen.
Opties:
- lane assist
- verkeersbord herkenning
- adaptive cruise
- hill hold
- elektrische achterklep
- trekhaak

meer paste er niet in het lease budget

Lowkey

Nieuw lid
Op 28 mei heb ik de Octavia Combi Greenline besteld.
-Leren bekleding
-Drive setup
-Stoelverwarming
-Columbus met 8 inch touchscreen + MaxiDot
-Technologie pakket
-trekhaak
-Zwarte instaplijsten
-Plus pakket (incl sunset)

Verwachte productie week is week 37. Ben benieuwd of ze dit gaan redden...

micky

Forumguru
Heb begin april (week 14) een Octavia 2.0 TDI besteld
verwacht levering was week 32 (het lange wachten bijna voorbij)

zojuist bericht gehad dat er een nieuwe verwachte leverdatum is: week 42

meer dan een half jaar wachten op een auto :cry:
Welcome to the club :( zaken als elektrische kofferklep zorgen momenteel idd voor vertraging.

Misschien iemand een idee? Heb vandaag contact gehad met de dealer en deze vertelde mij dat het chassisnummer bekend is en dat de auto dan snel naar Nederland komt. Iemand ervaring hiermee en hoe lang dit dan nog kan duren? Verwachte leverweek was week 31/32 dus dat zou wel overeen komen.

Heb mijn auto besteld op 14-03-2014, week 11

adee

Senior Member
@micky De tijdlijn in jouw footer houdt bijna gelijke tred met de productie van mijn bestelde auto (Besteld: week 12 productie week 29, 31, 40)

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of het nog dit jaar lukt om de auto uit te leveren. Volg de skodarijder! Maar dat moet ik dan voorlopig nog in mijn voorloopauto doen :cry:

@widojo ja dat is balen dat je er nu net niet mee op vakantie kunt. Heb ik gelukkig geen last van want mijn vrouw is hoog zwanger en 5 augustus uitgerekend. Net in de week dat ik waarschijnlijk mijn auto mag ophalen. :tegek: Dubbele pret dus waarschijnlijk. Wel jammer dat ik de auto uit Den Bosch moet ophalen en zelf in Friesland woon dus niet zomaar ff snel ophalen helaas maar hier moeten we maar tijd voor maken na zolang wachten. :D:deuk::yeehaa:

widojo

Actief lid
@widojo ja dat is balen dat je er nu net niet mee op vakantie kunt.

Dat is inderdaad balen, maar gaande weg had ik wel door dat de levertijd zou opschuiven (is uiteindelijk 5 weken extra geworden) en heb mij erbij neergelegd.
Laten we het erop houden dat het de moeite waard is....

Overigens, de mijne moet ik ook niet echt naast de deur ophalen.:cry:
Succes over een weekje of 2 met de bevalling!

030

Forumguru
Overigens, de mijne moet ik ook niet echt naast de deur ophalen.:cry:

Wat een gejammer allemaal? Lekker toch, meteen even een stukje sturen?

Die van mij wordt iets eerder afgeleverd; volgende week vrijdagochtend staat hij klaar. Ik ben benieuwd; mijn eerste Skoda.

@Darkside en @030 Ik begrijp het wel maar als er net een kleine geboren is wordt er thuis ook wat van je verwacht. En ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheden. Maar jullie hebben gelijk lekker stukje rijden inderdaad.:stop:

Frank C

Forumguru
Als ik dat zo lees allemaal, ben ik blij dat ik een voorraad auto heb kunnen kiezen. Importeur had slechts 3 benzine versies tot zijn beschikking.

Bovenaan Onderaan