Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

D

Deleted member 12693

Na 2 weken te zijn vertraagd (en de levering dus met 3 weken) is deze week mijn Octavia dan toch in productie gegaan. Ik kom dus straks uit op een totaal van 21 weken levertijd.

Maar vandaag aangenaam verrast door post van PON met een mooie dinercheck omdat ik zo lang moet wachten.
Lang leve PON! :)

Richard_Z

Nieuw lid
Ivm trekhaakvoorbereiding mijn dealer een mail gestuurd met een aantal vragen.
In het antwoord kreeg ik te horen dat de productie nu in week 37 plaats gaat vinden, was week 36, maar dat ik ivm model 2015 wel trekhaakvoorbereiding heb.

Bestelling bij de dealer is overigens week 22 gedaan.

Tom RS

Forumguru
@Mettes : Zo, dat werd tijd! Maar het wachten is de moeite waard geweest. Mooie bak. Dat gaat een extra leuke vakantie worden!
Dat van die platen gaat wel goed komen. De laatste drie die ik besteld heb waren telkens de volgende dag thuis.

Mettes

Forumguru
@Tom RS : De lijdensweg is nog niet voorbij.
Kun je nu geloven dat de Post mijn nummerplaat naar een foutief adres heeft gestuurd?
Bocholt ipv Lommel.

Frank C

Forumguru
Sterkte!

Fabrieken Skoda en toeleveranciers draaien op volle toeren mag je verwachten. Als dat maar goed gaat :(

Richard_Z

Nieuw lid
Een tijdje geleden reed ik in de nieuwe Golf van een collega en het viel mij op dat de cruise control na het schakelen automatisch heractiveerde. Dit kan ik me van de proefrit met de O3 GL BL niet herinneren. Weet iemand hier mij te vertellen of de Skoda dit ook heeft of hoe dit eventueel te activeren is?

Darkside

Forumguru
Volgens mij kan je gewoon de koppeling intrappen. De CC zal actief blijven. Alleen remmen en/of de CC knop uit zetten zet het af.

Richard_Z

Nieuw lid
Ok, dat zou helemaal super zijn. Momenteel heb ik een Seat Ibiza waarbij je na iedere schakelactie wel de res knop in moet drukken. Het was even wennen maar het lijkt me een fijne toevoeging.

VWim

Forumguru
Klopt inderdaad, behoudens als je het koppelingspedaal langer ingedrukt houdt. Ik meen dat de cc dan na een seconde of 5 wordt uitgeschakeld.

Bovenaan Onderaan