Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Darkside

Forumguru
Klopt als er een kleine geboren is. Daar kan geen Skoda tegenop.

En als er een voorraad auto is die voldoet is dat mooi. Maar meestal is dat niet het geval is mijn ervaring. En ik moet toch 5 jaar er mee rijden. Dan wacht ik wel zodat ik "mijn" auto krijg

Frank C

Forumguru
En als er een voorraad auto is die voldoet is dat mooi. Maar meestal is dat niet het geval is mijn ervaring. En ik moet toch 5 jaar er mee rijden. Dan wacht ik wel zodat ik "mijn" auto krijg

Had achteraf nog wel wat meer dingen willen bestellen (elektrische achterklep, lane assist), maar er moet ook iets te wensen overblijven. Heel tevreden met mijn keuze.

widojo

Actief lid
Als ik dat zo lees allemaal, ben ik blij dat ik een voorraad auto heb kunnen kiezen. Importeur had slechts 3 benzine versies tot zijn beschikking.

De kans dat er ergens een zwarte (niet echt onze kleur maar is verplicht), benzine met DSG en dan bij voorkeur met een ivory bekleding op voorraad staat is bijna nul.
Maar we wachten graag, ook al duurt het 5 weken langer.

Frank C

Forumguru
De kans dat er ergens een zwarte (niet echt onze kleur maar is verplicht), benzine met DSG en dan bij voorkeur met een ivory bekleding op voorraad staat is bijna nul.
Maar we wachten graag, ook al duurt het 5 weken langer.

Hmm idd, heb blijkbaar een redelijk standaard voorkeur: 1.4 TSI EBL, Topaz bruin of gewoon geluk gehad

030

Forumguru
Leuke actie van de dealer; pro-actief de eerste modificatie doorsturen. Ik wilde graag de RS spoiler, maar ik moet zeggen dat het GL exemplaar me niet tegenvalt.

Bijlagen

• unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 70

Darkside

Forumguru
De spoiler van een GL is idd niet eens zo slecht. Alleen jammer dat ie standaard zwart is.
Hier is ie mooi meegespoten en dat scheelt enorm.

Mettes

Forumguru
Dank U voor de felicitaties.
Morgen mag ik hem afhalen.De dealer is extra snel de wagen rijklaar aan het maken.(vandaag geleverd,morgen afhalen=service :thumbsup:)
Verder foto's volgen nog.

Ps Als nu de Belgische Post nog kan meewerken en mijn nummerplaat wil brengen.:(

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan