Ben net door PON teruggebeld na boze mail naar Sales Manager. Uitleg gekregen met redenen van vertraging.
Ben net door PON teruggebeld na boze mail naar Sales Manager. Uitleg gekregen met redenen van vertraging. Uitslag levering: Besteld week 14....productieweek 37/38 levering week 39/40...Ze vonden het zelf ook wel erg lang...ze gaan het nog goed maken met me is me beloofd...heb liever de auto eerder maar is niet anders...Wel vriendelijk te woord gestaan.
dat zou willen zeggen dat de fabriek pas vanaf de 2e week van september gaat produceren??week 37 start de productie pas weer en daarvoor staan alle productieplaatsen vol.
Ik wacht maar rustig af.
dat zou willen zeggen dat de fabriek pas vanaf de 2e week van september gaat produceren??
Ze zijn toch "nu" in vakantie, maar toch niet voor 6 weken??
Jawel hoor, maar tijdens die weken wordt er preventief onderhoud uitgevoerd op de robots en de verschillende lijnen. De arbeiders die aan de "band" staan hebben dan weer wel 2 weken vakantie.
De Scania Fabriek, magazijn (beide in Zwolle) en nog een vestiging in Meppel en eentje in Staphorst zijn gewoon 4 weken dicht hoorOfftopic, het is ook vreemd dat een fabriek volledig 'down' gaat in deze tijd? Is dat niet iets van vroeger? Ik geloof nooit dat in Ingolstad het hek voor twee weken dichtgaat.
Ik hoop dat ze beter auto's kunnen leveren dan Nederlands schrijvenMijn wagen is in week 24 besteld en zou volgende week (week 32) bij de dealer moeten staan.
Vandaag onderstaand mailtje in mijn mailbox.
Wil je het emailadres delen aub? Ik heb wel contact met Skoda, maar het is goed om dit ook bij Pon aan te geven.Ben net door PON teruggebeld na boze mail naar Sales Manager. Uitleg gekregen met redenen van vertraging. Uitslag levering: Besteld week 14....productieweek 37/38 levering week 39/40...Ze vonden het zelf ook wel erg lang...ze gaan het nog goed maken met me is me beloofd...heb liever de auto eerder maar is niet anders...Wel vriendelijk te woord gestaan.
Ik hoop dat ze beter auto's kunnen leveren dan Nederlands schrijven